K-Micke skrev:Jag har också skitit i blinkersen ibland,
Fungerar dom verkligen tillfredställande efter det??
Kanske en ny typ av toning.
Angående alla arga inlägg på forumet så går det i perioder.
K-Micke skrev:Jag har också skitit i blinkersen ibland,
Gnällspik skrev:Aggressionerna lär väl minska till hösten när många ställer undan hojen.
Någon har nämnt knyppling tidigare, är det någon testat och utvärderat om det kan fungera som substitut för hojåkning ännu?
Triggerhappy skrev:Jag har provat medans jag kör hoj och det vart inte roligare så jag antar att knyppling inte e bättre än hojåkning, Tyvärr
Däremot vet jag att spela harpan på datorn är en höjdare !
Bikerbitch skrev:GRUPPKRAM
Gustav1 skrev:Nä det är lugnt Särtant. När skulle vi köra ikapp på cykelvägen och kasta vatten på alla pensionärer?
Gustav1 skrev:Många ballonger blir det..
Silwer skrev:Håll käften!!!!
jag ska skjuta sönder händerna på dig till höger och vänster.
Lägga en börnis är JÄVLIGT bra om man e sur!John Holmes skrev:Är det inte en något negativ stämning på forumet nuförtiden?
Man pratar om att misshandla folk, skjuta snutar, hugga händer och döda bilförare till höger och vänster.
Kan inte alla se till att få ut sina agressioner på annat sätt innan dom skriver inlägg, kanske en sandsäck bredvid datorn vore något?
Var glada nu och kom ihåg att kramas i trafiken.
God natt alla!
Bingo skrev:Å gissa hur glad man blir av att komma hem från en resa och upptäcka att svärföräldrarna är på besök. Och att de stannar en vecka. Och att jag måste vara trevlig hela tiden, vilket fö strider mot min natur.
Fan va jobbigt de måste va o va ihop med nån som hela tiden är otrevligBingo skrev:Å gissa hur glad man blir av att komma hem från en resa och upptäcka att svärföräldrarna är på besök. Och att de stannar en vecka. Och att jag måste vara trevlig hela tiden, vilket fö strider mot min natur.
Nu låter du nästan som min hustru.Kenta skrev:Fan va jobbigt de måste va o va ihop med nån som hela tiden är otrevlig
Chili, här måste du vara lite smart. För tänk på att även om oddsen för att de hälsar på är små så kommer de att stanna LÄNGE när de väl kommer. De reser ju inte 13 000 km för att stanna över en wekend precis. Förklara för dem att Sverige är ett jädra skitland, att människorna här är extremt våldsbelägna, att vädret är så dåligt att vare sig det engelska språket eller Tagalog räcker till för att ens tillnärmelsevis beskriva det och alla andra grejer i samma stil som du kan komma på. Dra gärna till med att vi är kannibaler också. Det kan funka och du slipper kanske ha dem på besök. Du kan själv alltid åka till dem så fort du känner att du saknar dem.Chili skrev:Det problem hoppas jag INTE att få, eftersom min "kommande" e från Fillippinerne... He he...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |