Arga medlemmar

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
K-Micke skrev:
Jag har också skitit i blinkersen ibland,

Fungerar dom verkligen tillfredställande efter det??
Kanske en ny typ av toning. :p

Angående alla arga inlägg på forumet så går det i perioder.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Gnällspik skrev:
Aggressionerna lär väl minska till hösten när många ställer undan hojen.

Ja då övergår det i misär istället. Vill inte ens tänka på eländet trots att jag just nu deppar över höga försäkringspremier, däcksslitage, servicekostnader, dödsolyckor till höger och vänster mm mm mm........

Näe jag tror jag säljer skiten och skaffar en billig och ofarlig sak att leva för istället. Någon har nämnt knyppling tidigare, är det någon som har testat och utvärderat om det kan fungera som substitut för hojåkning ännu?

Last edited:

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Någon har nämnt knyppling tidigare, är det någon testat och utvärderat om det kan fungera som substitut för hojåkning ännu?

Jag har provat medans jag kör hoj och det vart inte roligare så jag antar att knyppling inte e bättre än hojåkning, Tyvärr :rodnar

Däremot vet jag att spela harpan på datorn är en höjdare !

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
Triggerhappy skrev:
Jag har provat medans jag kör hoj och det vart inte roligare så jag antar att knyppling inte e bättre än hojåkning, Tyvärr :rodnar

Däremot vet jag att spela harpan på datorn är en höjdare !

om man inte vill spela harpan så kan man ju köra lite motogp2... ganska sjyst spel... :)

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Nä det är lugnt Särtant. När skulle vi köra ikapp på cykelvägen och kasta vatten på alla pensionärer?

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Gustav1 skrev:
Nä det är lugnt Särtant. När skulle vi köra ikapp på cykelvägen och kasta vatten på alla pensionärer?

Vatten. Jag smyger ut lite koncentrerat kungsvatten från laboratoriet :D .

Eller så ki**ar vi i ballongerna :zpy och kastar dem på alla som inte är som oss. Sedan ollar vi på dem...

:bow

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Gustav1 skrev:
Många ballonger blir det.. :D

Ja världen är ju långt ifrån perfekt än så länge :fakta .

Tänk när hela världen består av särrtanter och G1:eek:r och så lite vackra töser förstås. Vilken vacker tanke men en ack så avlägsen utopi. Och vem står att belasta för detta, jo pöbeln som sprider sig likt pesten. Pöbeln som skymmer vår sikt och stör våra tankar om vårt utopia. Låt oss kalla henne, vårt fagra utopia, för Calippo :D ...

:hej

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Nä nu ger jag upp, ska ju åka XT till Öland imorgon...blir nog trevligt. :D

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
John Holmes skrev:
Är det inte en något negativ stämning på forumet nuförtiden?
Man pratar om att misshandla folk, skjuta snutar, hugga händer och döda bilförare till höger och vänster.
Kan inte alla se till att få ut sina agressioner på annat sätt innan dom skriver inlägg, kanske en sandsäck bredvid datorn vore något?

Var glada nu och kom ihåg att kramas i trafiken. :D

God natt alla! :hej
Lägga en börnis är JÄVLIGT bra om man e sur! :)

Hardtrance

Dumskalle
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha XS400 - 83'
Bingo skrev:
Å gissa hur glad man blir av att komma hem från en resa och upptäcka att svärföräldrarna är på besök. Och att de stannar en vecka. Och att jag måste vara trevlig hela tiden, vilket fö strider mot min natur. :(

Det problem hoppas jag INTE att få, eftersom min "kommande" e från Fillippinerne... He he...

MikkE

Guest
jag tar väl å slär till lillesyrran på axeln om jag e lite :mad:

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Bingo skrev:
Å gissa hur glad man blir av att komma hem från en resa och upptäcka att svärföräldrarna är på besök. Och att de stannar en vecka. Och att jag måste vara trevlig hela tiden, vilket fö strider mot min natur. :(
Fan va jobbigt de måste va o va ihop med nån som hela tiden är otrevlig :(

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Kenta skrev:
Fan va jobbigt de måste va o va ihop med nån som hela tiden är otrevlig :(

Nu låter du nästan som min hustru. :rolleyes: :D

Ikväll kommer svägerskan och hennes dotter hit. Svärföräldrarna är kvar. Tror jag går ner och dricker lite brännvin för att orka med. :öl

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chili skrev:
Det problem hoppas jag INTE att få, eftersom min "kommande" e från Fillippinerne... He he...
Chili, här måste du vara lite smart. För tänk på att även om oddsen för att de hälsar på är små så kommer de att stanna LÄNGE när de väl kommer. De reser ju inte 13 000 km för att stanna över en wekend precis. Förklara för dem att Sverige är ett jädra skitland, att människorna här är extremt våldsbelägna, att vädret är så dåligt att vare sig det engelska språket eller Tagalog räcker till för att ens tillnärmelsevis beskriva det och alla andra grejer i samma stil som du kan komma på. Dra gärna till med att vi är kannibaler också. Det kan funka och du slipper kanske ha dem på besök. Du kan själv alltid åka till dem så fort du känner att du saknar dem. :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...