Hej.. var ute idag och körde en härlig runda på 10-15 mil, när jag kommer in till stan och stannar vid ett rödljus så stinker det äcklig sur fis. Tänker okej är lite kass i magen från ölen igår men så mkt ska det inte lukta, tänker att det kanske är en bil brevid mig som luktar och kör vidare.. kommer till nästa rödljus.. samma lukt.. vafan. Ställer hojen hos päronen och käkar middag, kommer ut och ska starta hojen.. startmotorn går väldigt väldigt sakta ett par sekunder och dör sedan. Luktar fortfarande lite fis. Springer igång hojen och kör till statoil och pumpar däcket och märker att det pyser ut luft.. letar och hittar en liten grej som ser ut som toppen av en smal spik.. fan. Drar ut den och ser att det är en 7cm lång jävla kil och nu bara forslar det ut luft.. vafan Åker hem till garaget och ställer hojen.. försöker starta den (stinker fortfarande fis...) men nu skorrar det bara som en dov ringklocka..
Är helt kass på att mecka.. det är min första hoj som jag besiktigade för 1 vecka sen efter att ha jobbat hela vintern för att få den klar.. köpte en vurpad hoj pga jag är student och hade inte råd med något annat och nu så händer detta
Som sagt är helkass på att mecka.. ringde en polare men han va bortrest till England men han trodde kanske det var batterivätska som läckt ut men jag kikade på batteriet och kunde inte se någon sörja. Det står "DO NOT OPEN" på batteriet så jag kikade bara på det jag kunde se. Vad ska jag ta mig till? Har inte råd att lämna den på verkstad denna månaden
För övrigt har jag inte gjort något speciellt.. tvättade den igår med skum osv men det lär inte va det.. halvljuset pajjade igår så jag körde med helljus hela dagen, kan det ha något med det att göra? Help...!
Är helt kass på att mecka.. det är min första hoj som jag besiktigade för 1 vecka sen efter att ha jobbat hela vintern för att få den klar.. köpte en vurpad hoj pga jag är student och hade inte råd med något annat och nu så händer detta
Som sagt är helkass på att mecka.. ringde en polare men han va bortrest till England men han trodde kanske det var batterivätska som läckt ut men jag kikade på batteriet och kunde inte se någon sörja. Det står "DO NOT OPEN" på batteriet så jag kikade bara på det jag kunde se. Vad ska jag ta mig till? Har inte råd att lämna den på verkstad denna månaden
För övrigt har jag inte gjort något speciellt.. tvättade den igår med skum osv men det lär inte va det.. halvljuset pajjade igår så jag körde med helljus hela dagen, kan det ha något med det att göra? Help...!