Arlanda Test Track provkörd :-)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nu är man helt utbränd och solbränd.. en 5 minuters powernap räddade det sista passet, men fan vad kul det var!! :yoparty (maten var dessutom riktigt bra!)

Hoppas verkligen att de boende i området inte förstör allt för oss nu!
 

Stormtropper

Numera ser man snabb ut(köpt helställ)
Gick med
24 May 2010
Ort
Huddinge
Hoj
1cylindrig med abs
Nu är man helt utbränd och solbränd.., men fan vad kul det var!! :yoparty (maten var dessutom riktigt bra!)

Hoppas verkligen att de boende i området inte förstör allt för oss nu!

Kan bara hålla med .....kuuul som vanligt på bana och denna gång inget regn:tummenupp
Rätt så mör i kroppen är man så somna ikväll kommer inte vara svårt:D:D /orta
 

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Någon som inte är nöjd med Körningen kanske man ska fråga då ...

Lite sugen är man allt , få se framöver :)
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Tack alla deltagare och instruktörer i steg 4 snabb grupp för en sjukt rolig dag igår!

Det kommer verkligen bli fler körningar på Arlanda, dock blir det R6a då. Busan gör sig inte riktigt där.

/Emil, Nr 20 på svart Hayabusa
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ni får anordna en meet&greet med lite trevliga hojåkare och bjuda på saft och bullar någon helg där i byn med alla gnällspikar? :)
 

Mistabarista

Humöret går uppåt.
Gick med
20 Sep 2009
Ort
grotta på söder
Hoj
z1000 espressoblack-08
Skulle ni inte kunna be om att grinden står öppen ?

Enligt grindvakten (som hörde till banägaren) sa han att beställaren ville ha grinden stängd.
Jag ser det mer som goodwill o bra pr för verksamheten om folk får komma in och titta .
Bla stod det en ej mc-åkande familj utanför som tyckte det såg jättetrevligt ut.

Kan ju bara ha varit kommunikationsbrist. Hoppas att kurserna får fortsätta. :)

Dom kanske vill sänka db.nivå för närliggande bostäder..?
 

Cicci W

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2007
Ort
Fruängen, Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 675 -10
Tack deltagare och kollegor i funktionärsteamet, som gjorde denna helg helt grym :D. Jag har haft fantastiskt roligt båda dagarna på denna eminenta övningsplats. Jag kan varmt rekommendera alla att komma och köra kurs i sommar.

Men nu är jag helt slut i kroppen och knoppen.... en sån där skön härlig trötthet :)

/Cicci, (aspirant)
 

Cicci W

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2007
Ort
Fruängen, Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 675 -10
Tack Anders! Kul att se och väldigt nyttigt att se vad som behöver justeras i sittställning för en annan också :rolleyes:.. ny hoj=nya utmaningar :).

Kommentarer från Lotek gällande sittställning undanbedes, för risken finns att det kommer "vad var det jag sa" :tungan.
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Tack Anders! Kul att se och väldigt nyttigt att se vad som behöver justeras i sittställning för en annan också :rolleyes:.. ny hoj=nya utmaningar :).

Kommentarer från Lotek gällande sittställning undanbedes, för risken finns att det kommer "vad var det jag sa" :tungan.

Väl bäst att jag inte säger något då...Även en blind höna kan visst hitta ett korn eller två :arsele

Men det var ju skönt att du börjar finna dig tillrätta på henne(honom?).
Det enda "vad var det jag sa" jag vill komma med, är ju att det är en helt underbar hoj.
 

Cicci W

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2007
Ort
Fruängen, Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 675 -10
Väl bäst att jag inte säger något då...Även en blind höna kan visst hitta ett korn eller två :arsele

Men det var ju skönt att du börjar finna dig tillrätta på henne(honom?).
Det enda "vad var det jag sa" jag vill komma med, är ju att det är en helt underbar hoj.

Det ääär en kille så klart, men jag har inte döpt honom ännu. Tänkte jag skulle vara lite fyndig, men det kommer väl.

Ja så himla skoj att finna sig så snabbt på den redan första bandagen, även om nu sittställningen lämnar lite mer att önska.
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Nu fanns det förvisso ingen "snabb" grupp.
Gruppindelningen var A B C. ;) Vilket framgår av schemat.

Med mig i gruppen blir den uppenbarligen inte snabb, men namnen som användes vid gruppindelningen var "långsam", "mellan" och "snabb". A B C kanske användes av er med gula västar, men kom aldrig fram till mig i alla fall ;)
 

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Med mig i gruppen blir den uppenbarligen inte snabb, men namnen som användes vid gruppindelningen var "långsam", "mellan" och "snabb". A B C kanske användes av er med gula västar, men kom aldrig fram till mig i alla fall ;)

Det är så svårt att få Peo att springa A, B och C... ;)
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Med mig i gruppen blir den uppenbarligen inte snabb, men namnen som användes vid gruppindelningen var "långsam", "mellan" och "snabb". A B C kanske användes av er med gula västar, men kom aldrig fram till mig i alla fall ;)

Gruppindelningen i lugn medel och snabb när det gäller Arlanda skulle lika gärna kunna kallas snigel sköldpadda hare.

Det är en indelning som är relativ deltagarna på platsen.
Vi gör så för att få jämnare hastighet på banan.

Efter som ordet "snabb" är tabu på banan så ger det indikationer för några att vi bryter mot det avtal som finns då vi har sagt att det inte finns några snabba grupper på banan.

Olycklig formulering kanske. Denna gruppidelning har vi gjort i flera år eftersom hastighetsskillnader är en stor risk när det gäller vår verksamhet.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top