arrggg, grannen har sex!!!!

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
har ni inte hört? om du störs av att dina grannar har sex, så är det hyresvärdens fel :) ... såg nåt program om det där för ett tag sen

låt dom ha sex för fan, eller hämta en egen flicka o ha lite ohämmat sex med :tummenupp
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
motardnisse skrev:
Fick höra av en kompis att han och hans tjej hade fått en lapp i brevinkastet från grannen under dem!
Lappen var ett reklamblad ang hästens sängar där det stod i reklambladet att "hästens säng en bra investering". Varpå grannen i lägenheten under dem hade skrivit en extra mening! "även för era grannar" :lol Det ni! :tummenupp

En granne med humor iallafall :tummenupp
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
alltså. skall man inte få knulla hur som helst utan att grannarna ska bli iriiterade....va fan det e ju inte så att det är varje dag dom knullar om det bara håller på i 10 minuter :)
 

Tobbe_N

Ökenråtta
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Bangkok
Hoj
KTM Superduke -07
alltså det är inte så att jag går runt och irriterar mig jätte mycket på det, tycker fakjtiskt det är ganska komiskt. Dock så har jag haft ett dambesök som inte uppskattade det så om jag säger så... det resulterade i att hon blev högröd i ansiktet och var på väg hemmåt inom 30 sek efter det att de satt igång...

Det tyckte jag att va mindre roligt...
 

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Ort
På ön mitt i stan
Hoj
Baby ninja
Har en kompis som fick klagomål från grannen för att hans tjej lät för mycket i sängen.
Problemet var bara att han fått tag i lägenheten genom sin farmor, vars företag ägde fastigheten. Följdaktligen så va det farmor som tog emot samtalet angående deras sexuella läten... Hyffsat pinsamt... :D :D
 

Bo_jahn

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Askersund
Hoj
GSXR 1000 x2, KX 125; EC300
Äntligen får jag tillfälle att lägga in denna bild! :D
 

Bifogat

  • Tyst vid sex 1.JPG
    Tyst vid sex 1.JPG
    27.5 KB · Visningar: 468

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Tobbe_N skrev:
alltså det är inte så att jag går runt och irriterar mig jätte mycket på det, tycker fakjtiskt det är ganska komiskt. Dock så har jag haft ett dambesök som inte uppskattade det så om jag säger så... det resulterade i att hon blev högröd i ansiktet och var på väg hemmåt inom 30 sek efter det att de satt igång...

Det tyckte jag att va mindre roligt...


Bah, du träffar fel brudar.. ;) Sånt där kan man ju bara skratta åt :D
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Tompalino skrev:
Har en granne som gillar o banka i väggen för minsta lilla, en gång bankade hon för att flickan jag höll på med just då stönade lite för högt. Snacka om pinsamt. Låt dem hållas säger jag, annars kanske de vill hämnas på dig när du har dambesök.. :tuttar :pannkyss

Lovar att det är mer pinsamt när ens ex svärmor står utanför exets rum och skriker: Emmelie!! Nu får ni vara tysta, vi äter här ute!!!!!! :hihi Fast lite roligt samtidigt...
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
För go tråd....
Tror inte jag gravat så hör mycket på länge... :tummenupp
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Dags att svara med samma mynt tror jag, du får ladda ner nån vidrig tysk porrfilm på datorn och spela upp h ö g t (förutsatt att du har schyssta högtalare, kopplad till stereo etc) så får dom höra hur det låter som piik...


"Jaaaaaaaaaaaaaaa..... ich explodiren!" :7peta :3freak
 

Ulf G

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimseby
Hoj
Gott och blandat
Om det hörs så bra mellan lägenheterna så skulle jag inte kunna låta bli detta: Stereo på hög volym med denna låten:

JAG HÖR HUR DOM LIGGER MED VARANDRA I VÅNINGEN OVANFÖR
Text och musik: Kjell Höglund

Jag hör hur dom ligger med varandra
i våningen ovanför
hon låter så lycklig
hon låter så fin

Hon talar om för mig
att det känns så skönt
att hon mår så bra
hon låter så lycklig
hon låter så fin

Jag hör hur dom ligger med varandra
i våningen ovanför
jag hör inte honom
men hon låter bra

Jag har sett henne några gånger på stan
hon ser glad ut
vi säger: Hej! Hon skrattar så gott
idag bjöd hon in mig på en kopp kaffe
och lite knäckebröd
men honom har jag aldrig sett

Jag hör hur dom ligger...
 

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
En fd detta arbetskamrat berättade att när han hade flyttat in i ett nybyggt lägenhetsområde så hjälpte han ett par som hade problem med bilen på parkeringsplatsen. Dom pratade en stund varpå mannen i paret frågade hur han trivdes i området och sådär.
Min arbetskamrat säger: Jodå det är kanon här förutom att grannarna för ett jävla oväsen när dom har sex.
Gissa om tjejen i paret blev lite röd i ansiktet och smög därifrån medan killen bara garvade!
Min arbetskamrat visste inte att det var sina närmsta grannar han pratade med, men dom kände igen honom.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
P@trik skrev:
Knack på du kanske får va med.. :slicka

ifall det inte är "some hot lesbian shit" som pågår hos grannen så vill jag då inte vara med, men det kanske är det som skiljer dig från mig :rolleyes: :hihi
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Tobbe_N skrev:
alltså det är inte så att jag går runt och irriterar mig jätte mycket på det, tycker fakjtiskt det är ganska komiskt. Dock så har jag haft ett dambesök som inte uppskattade det så om jag säger så... det resulterade i att hon blev högröd i ansiktet och var på väg hemmåt inom 30 sek efter det att de satt igång...

Det tyckte jag att va mindre roligt...

Kan inte ha varit nån större förlust om hon hade dragit då. Hur tråkig och pryd får man vara.
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
GixxerJensa skrev:
En fd detta arbetskamrat berättade att när han hade flyttat in i ett nybyggt lägenhetsområde så hjälpte han ett par som hade problem med bilen på parkeringsplatsen. Dom pratade en stund varpå mannen i paret frågade hur han trivdes i området och sådär.
Min arbetskamrat säger: Jodå det är kanon här förutom att grannarna för ett jävla oväsen när dom har sex.
Gissa om tjejen i paret blev lite röd i ansiktet och smög därifrån medan killen bara garvade!
Min arbetskamrat visste inte att det var sina närmsta grannar han pratade med, men dom kände igen honom.

hahaha :lol :lol
 

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Gå dit och fråga om du får va med. Lägg sen till att du kommer att fråga varje gång du hör dem
 

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
En polare sa till sin flickvän när han tyckte att hon var lite högljud. "Tänkt på din pappa!". Pappan låg och skulle sova i rummet intill. Och efter den kommentaren så kom sexet av sig lite.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top