Det fina med pandemin var väl att kunna gå på sin gård och sparka sten utan att förväntas umgås med folk.
Med all respekt, samma innehåll som tog er tre timmar tar 17 minuter med en Göteborgare.Avslutade just ett 3 timmars samtal med en bra bekant i Umeå vi konstaterade att det var 5 år sedan vi talades vid senast o att det är lagom tid för att ha ett vettigt samtal. Norrlänningar är bäst!
Mjä jag har bott i Göteborg jag med i ett par år på 80 talet och dom kan allt vara sega där med.Med all respekt, samma innehåll som tog er tre timmar tar 17 minuter med en Göteborgare.
Jag vet för jag har bott där.
Men ligg du och tryck under någon av dem, mensch.Det fina med pandemin var väl att kunna gå på sin gård och sparka sten utan att förväntas umgås med folk.
Men inget verkar hindra dig från att ordbajsa här år ut och år in? Ofta diskuterar du ju med dig själv dessutom.Jag är selektivt asocial, det finns en liten klick människor jag umgås med, då och då.
Men att "ringa och surra en stund" eller klämtjecka konstruerade umgängen undviker jag.
Jag tycker det är jobbigt att hålla igång ett samtal om ingenting bara för att "umgås"
Men inget verkar hindra dig från att ordbajsa här år ut och år in? Ofta diskuterar du ju med dig själv dessutom.
Tror helt klart mänsklig kontakt skulle kunna göra nytta för dig.
Fritt val! Vem är väl jag att styra? (Syftade dock på stenarna.)Folket eller stenarna
Ja, jag saknar den redanDet fina med pandemin var väl att kunna gå på sin gård och sparka sten utan att förväntas umgås med folk.
Kommer osökt att tänka på Henrik Schyffert i Sverige dansar och ler.Yes, the Swede in general is a funny art, as the article says i´ts important to avoid any contact what so ever, but if the Swede need or want anything, let´s say the seat on the bus that you just snatched a second earlier, då jävlar blir det fart.......
Nej! man bor i skogen för att slippa missanpassade miffon som ska hindra andra för att dom inte duger till att ta tag i sig själva. Tänk surkärringar i lgh områden som alltid ska klaga på än det ena och än det andra, och den grannen stängde inte soprumsdörren och bla bla bla. Fyfan vad jag hatar folk ibland.Lämnar mitt bifall till L. Mäkinen, Bo i skogen är att kunna pissa på gräsmattan åt vilket håll som helst utan att någon stör sig.
Jag skrev ju i en annan tråd att det var skönt att bo själv igen, tystnad, inga små prylar som flyttar på sig, inga diskutioner om någonting. Det enda jag igentligen saknar är någon att då o då dra iväg på en långtur på hojarna i lämplig hastighet o att det då inte skall stanna var 3 mil för att käka korv eller sörpla kaffe utan stoppen sker när det skall tankas sisådär 30-35 mil bort.
"måste vart turkar i trappen..."Kommer osökt att tänka på Henrik Schyffert i Sverige dansar och ler.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|