Assen gp

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
funderar på att dra ner till gp:t i assen i sommar, undrar om det är nån som har varit där och har några tips på bra o prisvärda hotell där

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Hotellen brukar vara tämligen fullbelamrade.
Kolla på http://www.tt-assen.com/TThotels/ och boka i tid är mitt tips.

(Bor man på kamping så finns det en High chaparal variant med fulla, högljudda och frivarvande tyskar och en lite lugnare där man får sova nån timma.)

Steve Harris skrev:
funderar på att dra ner till gp:t i assen i sommar, undrar om det är nån som har varit där och har några tips på bra o prisvärda hotell där

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Dit vill jag också åka. Glamouren i den svenska rr-depån räcker inte till för mina behov längre... Frågan är om pengarna räcker. Nåja, skrapar man bara ihop till biljetten behöver ju resten inte bli så dyrt. Eller vad säger experten Mårten?

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Man kan planka in på banorådet, smyga in på campingen och gästsova hos någon som betalar sin avgift, köpa flak med Heiniken för att hålla ner dryckeskostnaden och pommes med majo är inte skitdyrt.
Å reser man med tummen till Holland så behöver man kanske inte betala för mer än just ölen och flottet. Å du kan väl vifta med dina gigantiska :tuttar så är säkert den saken säkert biff oxå!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
pvcraketen skrev:
Å reser man med tummen till Holland... Å du kan väl vifta med dina gigantiska :tuttar så är säkert den saken säkert biff oxå!

Jag kanske ska lifta med hjälp av dom då. :tuttar

Men tyvärr gjorde universitetet mig till råfeminist. Nu kan jag ju inte med längre att utnyttja min kropp för att få fördelar. Jag kör nog på det skitiga festivalstuket som jag gjort innan i stället. Festivalstuket är precis vad du beskriver, förutom att man inte betalar något för käket. Man står i stället och passar vid en matservering och så hugger man det folk lämnar direkt innan någon har hunnit fimpa i det. :tummenupp Så klarade jag mig en hel vecka i Roskilde -94.

Någon mer som ska med till Assen?

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Vi var där i fjol, rekommenderas starkt! Jag har varit på både Sachsenring och Assen och på Assen ser man racingen absolut bäst! Efter biljettkontrollen på fredagen så kunde man klämma in sig vid första kurvan efter start & mål, det var lite känsla att se motogphojarna blåsa förbi 6-7 meter ifrån en, jag lovar! Hela stan är avspärrad och det är party party hela helgen!
Vi hade kanske tur men vi ringde från bilen på vägen dit och fick tag på ett hotellrum för tre mitt i stan och inte så speciellt dyrt heller. Hotellet hette Hotel de Jonge och var ok. Mer hotell: http://www.tt-assen.com/TThotels/

Det är MYCKET folk på ett GP, inte riktigt som på en svensk rr-tävling, snyft...
Åk dit! :tummenupp

Peter_SP-1

-*KTM*-
Gick med
5 May 2003
Hoj
KTM DUKE II + YZ 250
Jag och en kompis tänkte ta hojjarna och blåsa ner, är fortfarande på planerings stadiet men det e nog dag och fixa billjetter och boende. :yoparty :banana

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag flyger till Birmingham v28, kollar GP't på Donnington och åker lite spyslungor på Alton Towers

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning