Fett korkat att åka till Assen i Påsk Här i Skåne är det 3 cm snö på marken och det innebär undantagstillstånd och katastrofberedskap, bandvagnarna dammas av och hemvärnet rustar mot kung bore.
Ja frågan är om det är värt besväret...
Fett korkat att åka till Assen i Påsk Här i Skåne är det 3 cm snö på marken och det innebär undantagstillstånd och katastrofberedskap, bandvagnarna dammas av och hemvärnet rustar mot kung bore.
Ja frågan är om det är värt besväret...
Så det lutar åt att det inte blir något ONK på Assen i år, antiklimaxerna radar upp sig detta år, först ställs Poznan in och sedan detta... Ja, om det är lovat snö, regn o 2 grader kan det kvitta. Det blir man inte snabb av.
ICKE!!! Kvalade ju in till EM på Åsen! Det här är ju bara Dutch Open med de bästa från Holland, Tyskland, Belgien, Norge, Danmark, Sverige (JAG!!!!!!!!!!!) samt några spridda fransoser och tjecker. Piece of cake!!!
Lycka till! Visa att svenskt stål biter bäst!
Det får bli någon annan som håller upp den svenska flaggan. Jag har just meddelat Sandra på Assen följande:
Hi Sandra.
I will not be there for the races. I'm an old man; my back is crooked and right now it wouldn't take well to a 12-hour stint in the bus. I also have bad bloodcirculation and I know from experience that I simply cant ride in very cold weather, under 10 degrees don't my hands work.
Jag hade en tanke om att åka dit och ha kul i vårsolen samt att få lite BRA körträning. När man inte kan få något av ovanstående skiter jag i det!
Mozz
tunnis?
Tråkiga men förnuftiga ord, att chansa vilt och bränna ner till Assen trots att dom lovar snö och skitväder hela påsken känns inte så begåvat.Det får bli någon annan som håller upp den svenska flaggan.
Jag hade en tanke om att åka dit och ha kul i vårsolen samt att få lite BRA körträning. När man inte kan få något av ovanstående skiter jag i det!
Mozz
Och vilken klass är du anmäld i?
Tråkiga men förnuftiga ord, att chansa vilt och bränna ner till Assen trots att dom lovar snö och skitväder hela påsken känns inte så begåvat.
Det går fler race och förhoppningsvis så kommer det snart en varm och skön vår
Det får bli någon annan som håller upp den svenska flaggan...
magnus_moss
Hellohellohello!!!!Dutch riders only!!!! That we cant have! If it should be anything it should be that SWEDISH riders, and swedish riders alone, are allowed MASSIVE AMOUNTS OF EXTRA PRACTICE time on friday!I mean we are way behind you fellas anyway. With easter as early as it is this year we will still have 100 cm of snow here at easter!!!
Synd! Men du fick ju till både en fredagsträning och snö här hemma iaf!
Påminner dig vad du skrev på ett annat forum 16 feb:
Jo, först var det ju så! Tessa Neuiwport på KNMV (ellervadfan det heter) sa först att "NEJ, Dutch riders only" när jag frågade om fredagsträning. Sedan veknade hon lite när jag tjatade och sedan fick ju faktiskt många köra.
Men du sticker? LYCKA TILL! Hörde av Håkan Olsson att det inte var så många anmälda till 250-klassen. Skönt att slippa bekymra sig övar att kunna bli utkvalad.
Håller tummarna!
Vet inte vad den där Olsson menar riktigt? Du har inte missuppfattat liite vad han sa?
Vi har fortfarande planer på att åka jepps! Vad ska man annars göra i Påsk?
Axxexs du är en galen hjälte
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |