Old Badger> Tack
Coolt! Fungerar de bra? Kan ju vara intressant att kolla på de där. Några bilder?
Haha
Hmm, är intresserad av hur innandömmet av den där värmedynan ser ut. Du kunde ju kombinerat med PWM-styrning för att hitta behaglig nivå.
Som gammalt mc bud kan jag säga rakt av att händerna och fötterna är utsatta ställen för denna produkt.Blackbox> Kan tänka mig att det kunde fungera riktigt niceFinns även i modell mindre än de jag användt, 5x10cm då. Kan vara bra för att få det att passa på de "påsarna" som du pratar om.
Jag gjorde som tidigare och strippade en sätesvärmare från biltema från 2008 den va det ganska bra tryck i men sen har trådarna korsat varann och kablarna smält,fast det fanns temostat inbyggt i slingan.Well
Jag är inte riktigt lika övertygad om att min framtid skulle vara säkrad som du tror
Har du någon tråd till där du försökt bygga dessa? Hur gick du till väga? Vad använde du får tråd/värmedyna?
Kanske nån på ovansidan och nån under som värmer fingrarna som greppar handtagen plus nått som isolerar.Svårt att säga hur det blir med dessa i -20. Men med 3st 5x15 bränner det som fan vid +6 grader. Även på runt 50% så bränner det på tok för mycket. Men hur det hade varit i -20... ingen aning. Dessutom om du skulle ha in dessa i de påsarna du pratar om så vet jag inte hur många eller hur stora pads man skulle kunna få in? Kanske 2st 5x10cm?
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |