Fredda66
.::[Biatch]::.
Har du framfört detta till wcx?
//Fredda (alltså World Champions Xtreme)
//Fredda (alltså World Champions Xtreme)
Alltid någon som lyckas med dettabenkar skrev:Att göra det i grupp....
Innan man åker iväg, bensin, karta och så…
Kom i sista sekund till avfärden, helst ett par minuter för sent, med några få liter soppa i tanken, blinka och vinka desperat vid närmsta mack för att göra färdledaren uppmärksam på att din tank är mer än tom! Vanligaste bensinkorten är Shell, Statoil och OK/Q8, men varför skulle DU vara som alla andra? Är väl inget fel på Staar, och ditt BP-kort, som bara fungerar i England.... och vadå kontanter?
/B
Hightuned skrev:Helt korrekt, kan man inte vägen så är det bara att köra på framförvarandes bromljus och hoppas att vederbörande kan vägen.
Jag var ute å åkte med SDK:s putsmästare alla kategorier när han körde ett Monster med högkompskolvar. Det var fan obehagligt när han släppte av på gasen, fanskapet motorbromsade som en Retta med full handbroms!benkar skrev:...Sensmoral: Stirra dig inte blind på bromsljuset om du kör bakom en stor twin.... farten på twinnen framför dig kan sjunka snabbare än du tror, utan att något bromsljus tänds...
/B
Sweedo skrev:Jag var ute å åkte med SDK:s putsmästare alla kategorier när han körde ett Monster med högkompskolvar. Det var fan obehagligt när han släppte av på gasen, fanskapet motorbromsade som en Retta med full handbroms!
Nysse skrev:Lösningen Benkar är en Daytona....stor tank(endast sympatitankning), funkar på alla underlag(även off-road), motorbroms(ähh.?), avstånd(man har väl inte bögfobi), i sista stund(då är den ju varmkörd), karta..vadå?(hittar inte du?), Till sist så vill man ju ha många poäng!!!
///N
Dawe skrev:2451069Jag blir lite förvirrad? Men okej nya regler
Klara färdiga kör
benkar skrev:2451375Punkterna under "Kortfattat" är viktigast, tar man till sig det, så löser sig det mesta, på ett eller annat sätt...
/B
Dawe skrev:2451856
Skall skriva ut dom nya reglerna och tejpa fast dom på tanken
benkar skrev:576080Att göra det i grupp....
Finns en tråd HÄR där jag lite mer "seriöst" tar upp det här med att köra i grupp, men man kan ju även se det på ett annat sätt.... allt behöver ju inte vara SÅ allvarligt jämt... (men med en seriös underton i slutändan...)
/B
Kortfattat
* Övertygelse om odödlighet är en nödvändigt för alla!
* Omkörning är obligatoriskt, gärna på bakhjulet!
* Vingla omkring på vägbanan, varför inte?
* Kör ifrån nästa hoj. Vem f...n vill bli frånåkt!
* Planera inte din körning det minsta. (Varför?)
* Fall för grupptrycket! (Alla andra gör ju det…;-)
* Smit iväg på ett snyggt sätt om något elakt hänt…
Underbart humor med eftertanke....Det behövde vi efter alla tråkigheter...tack för det...
benkar skrev:2451890Ungefär , men bäst att ta "satiren" med en nypa salt, och istället ägna 2 minuter åt originalet: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2888 (I alla fall om man tänkt hänga med på en gruppkörning som kanske kan fungera)
/B
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |