Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Silwer skrev:backspeglar är det inte lag på längre.
Men däremot är det lag på hjälm, det var det inte förr
//
Silwer skrev:backspeglar är det inte lag på längre.
Silwer skrev:Gnällspik ringde upp mig och ville bötfälla dig för dålig stavning.
Sen skulle han ut på möte och sortera chefens papper, gratulationskort kommer på posten.
Slutligen kommer han att breväxla med dig i åratal tills du skriver perfekt svenska eller avlider, vilket som kommer först, för det har han gjort med en annan som nu kan både apport och spela död utantill.
Tror inte nån påstått att Mavve är "normal"..Bikerbitch skrev:"....Ingen normal människa strävar efter att få böter.."
maverick_750rr skrev:Som många säkert såg så fick jag böter förra fredagen.
Döm till min förvåning när min mobil ringer och gubben i andra änden talar om att han är från polisen och att det blivit något fel. Han som skrev boten visste inte om att de hade fått ett nytt system och min bot är nu ogiltig.
Jag går som en fri man.
Fan, jag ville verkligen ha böter, som jag har ansträngt mig för att få dem och nu säger de att de inte var giltiga.
Nån mer som upplevt detta "dilemma"?
750RR
Bikerbitch skrev:Maverick750 RR- Om du så gärna vill ha böter så gör något riktigt olagligt istället. Att man ens vill sträva efter att få böter vad är syftet? Att skriva en ny tråd här på sporthoj och "skryta" om hur du fick dom eller?
Burre - Adrenalin är häftigt. Jag får också sådana kickar ibland.
Men eftersom det är Mavve som startat tråden så driver min nyfikenhet mig till att fråga om han anser att han är tuff eller så.
Ingen normal människa strävar efter att få böter..
maverick_750rr skrev:Det har ingenting med att vara tuff att göra.
Jag vill ha böter. Men det går inte...... som allt annat. Så så e d.
Är lätt på bötesolympiaden
750RR
Nova skrev:Har förresten glömt att berömma dig för din "signatur". Det är bara en sak som inte stämmer o det är att min hoj skiner mest
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |