Spyke
Guest
Jäkligt bra tråd!
Rally_KAlle skrev:Spelar ju ingen roll ... efter som dom aldrig kommer förbi en ialafall MAN!
Stoppie! skrev:Att man följer "reglerna" borde ju vara självklart för att inte alla ska sluta i en hög i diket...att alla se´n tydligen inte vet hur man blinkar i rondell...*suck* ...gäller både bil å hoj. Men...är jag den enda som kan tycka att gruppkörning (...hmm, lät lite porrigt... ) ibland är aptråkigt? Söligt, långsamt, förvirrat...å se´n ska man fika å fika igen...man blir ju bara fet å lat...lite mer aktiv körning tack! Men visst, det är ju inte meningen att man ska rejsa i 180 när man kör i lite större grupper...utan man ska käka bulle å mysa...
benkar skrev:Att köra i grupp
Läs "Ambulans" suveräna artikel om hur man agerar vid en olycka!
Till sist
Hojåkning i grupp är kul och trevligt med många hojkompisar vid fika och matstopp. Det här infobladet ska inte ses som en regelbok, utan som tips på små saker att tänka på så att turen blir så trevlig som möjligt för alla som deltar.
alisheik skrev:Mycket bra! Jag undrade hur det skulle gå till med tanke på att jag inte åkt i grupp innan! Niceee!
abstruse skrev:32144Det är aldrig fel att ha varandras mobilnummer före man sticker iväg och kör. Man vet aldrig vad som händer under resans gång...
JayZin skrev:2353521får man va me´om man kör i shorts??
benkar skrev:2371701Köra till å från tex jobbet eller annat närliggande, i shorts, ditt val, men att ge sig ut på en längre runda, i shorts, är det inte lite korkat?
/B
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |