Att man inte får ha nåt i fred

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Wargen skrev:
Det finns inget som lyser blått på mina lågisar :gråta

Pappa ja vill ha blå lampa på mina lågisar :mad:

Va glad för det. då slipper du stänga v dom för att kunna sova.

Solid snake

Guest
NSR_MAN skrev:
:4skrika din hjärtlösa fan, att du inte bryr dig om dina små darlings :mad:
Är du seriös nu? Isf så kan jag ju berätta för dig att man alltid kan köpa en ny hoj...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Solid snake skrev:
Är du seriös nu? Isf så kan jag ju berätta för dig att man alltid kan köpa en ny hoj...

Jag skulle ändå bli jävligt sur. Men mer av princip skäl. Och att det kostar åtminstånde 5-6000 att få ut pengar på försäkringen.

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
Solid snake skrev:
det hela beror på :pannkyss om man har hojen helt orginal så spelar det inte lika stor roll för då kan man få tillbaka en nästa likadan. Men om man har moddat osv... å gjort enga grejer så skulle jag lackat ur totalt.
de gör jag iåför sig om nån snor något från mig iallafall, kom jag på :tungan
sen desutom så håller jag det jag äger väldigt kärt :fatta! å de kanske inte du gör :3freak

Solid snake

Guest
NSR_MAN skrev:
sen desutom så håller jag det jag äger väldigt kärt :fatta! å de kanske inte du gör :3freak

Grejen är att jag inte bryr mig, blir det stulet? Tough shit, får väl skaffa nytt då, går det sönder? Tough shit, får väl laga det då.

Men jag ser ju helst inte att det försvinner eller att det går sönder, det är jobbigt att behöva köpa nytt, träffa människor och sånt löst folk, usch!

Samma med att laga saker, det tar tid och är tråkigt, brukar vara dyrt också om det är trasigt som fan, fast sen så är det bara pengar, de trycker mer av det varje dag.

Du verkar vara sån som håller materiella saker väldigt kärt.

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Solid snake skrev:
Grejen är att jag inte bryr mig, blir det stulet? Tough shit, får väl skaffa nytt då, går det sönder? Tough shit, får väl laga det då.

Men jag ser ju helst inte att det försvinner eller att det går sönder, det är jobbigt att behöva köpa nytt, träffa människor och sånt löst folk, usch!

Samma med att laga saker, det tar tid och är tråkigt, brukar vara dyrt också om det är trasigt som fan, fast sen så är det bara pengar, de trycker mer av det varje dag.

När man har moddat själv är det inte bara materiella ting som går till spillo om den blir stulen eller går sönder. Även många timmar (beroende vad och hur mycket man har gjort) Det känns ju som om de timmarna är i onödan. Klart det känns jävligt.

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
Lundgren skrev:
När man har moddat själv är det inte bara materiella ting som går till spillo om den blir stulen eller går sönder. Även många timmar (beroende vad och hur mycket man har gjort) Det känns ju som om de timmarna är i onödan. Klart det känns jävligt.
:tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Solid snake skrev:

Du ha en klar poäng faktiskt. Men ibland kan matriela ring betyda mer än penga värdet.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy