Är kutsen lackerad eller dekalerad?
Kan någon berätta vilken färg det var på rimstripsen..och fälgfärgen...mina ögon gick sönder innan signalen nådde hjärnan i sin helhet.
Det vart ju skillnad men den är fortfarande ful.
Jag trodde rubriken var:
"Att smiska en gris"
Det här var inte alls lika roligt
Kan någon berätta vilken färg det var på rimstripsen..och fälgfärgen...mina ögon gick sönder innan signalen nådde hjärnan i sin helhet.
Jag gillar färgerna och linjerna. Lite småfix som en kortare ljuddämpare (JA, SÅGAAAA) och lite diskretare fotpinnar (svarta arrows såklart) är en smaksak men jag skulle nog gilla det.
Annars är ju linjerna fina som fan förutom topkåpan med sitt gigantiska platta kåpglas. Cutsen blev grym!
Sometimes I forget why I love you, but then you remind me.
Jag hatar Dr.Bike, Chronic, IGNJATOVIC och Dominator-Rocks permanent dock. No reminder necessary.
Säger bara woooooow asså,vilken jävla skillnad d blev,snart kommer du bli uppringd av bike som vill göra ett reportage om hojen
Tror du?! =) För ett tag var jag lite rädd att jag skulle behöva köpa godtycklig tusenkubikare, rensa röven, montera slipon och ett tonat kåpglas för att sticka ut lite. Men då kör jag vidare på den här då. Tack!
Neeeej, men alltså jag vet!!Om du sedan sätter på dig ditt färgmatchande skinnställ så ha du garanterat en plats på mc-mässan,i monter "vi som lever med färgblindhet" Bara skoja lite gubben,hojen e jättefinTror du?! =) För ett tag var jag lite rädd att jag skulle behöva köpa godtycklig tusenkubikare, rensa röven, montera slipon och ett tonat kåpglas för att sticka ut lite. Men då kör jag vidare på den här då. Tack!
Tror du?! =) För ett tag var jag lite rädd att jag skulle behöva köpa godtycklig tusenkubikare, rensa röven, montera slipon och ett tonat kåpglas för att sticka ut lite. Men då kör jag vidare på den här då. Tack!
Jag hatar Dr.Bike, Chronic, IGNJATOVIC och Dominator-Rocks permanent dock. No reminder necessary.
Nu skulle du bara få tag i ett pastellfärgat ställ! (Mintgrön, Rosa/Lila, och nån mer fin färg)
Jag har ett sånt, såklart. Jävligt najs.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|