Att sminka en gris...

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag trodde rubriken var:

"Att smiska en gris"

Det här var inte alls lika roligt

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Är kutsen lackerad eller dekalerad?

Ser jag ut som en målare? Dekalerad, såklart.

Kan någon berätta vilken färg det var på rimstripsen..och fälgfärgen...mina ögon gick sönder innan signalen nådde hjärnan i sin helhet.

Fälgarna är gallopin' gay purple och fälgränderna röda.

Det vart ju skillnad men den är fortfarande ful.

Men fortfarande tokigt mycket snyggare än en Dominator.

Jag trodde rubriken var:

"Att smiska en gris"

Det här var inte alls lika roligt

Mina sängkammareskapader kan man läsa om på www.snusk.se .

Edit: Mvhah. Jag trodde att jag hittade på en URL, men den fanns visst. Nakna män på motorcyklar, till på köpet. Jag vill understryka att jag inte figurerar på den sajten. Okej? :mad:

Last edited:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag gillar färgerna och linjerna. Lite småfix som en kortare ljuddämpare (JA, SÅGAAAA) och lite diskretare fotpinnar (svarta arrows såklart) är en smaksak men jag skulle nog gilla det.
Annars är ju linjerna fina som fan förutom topkåpan med sitt gigantiska platta kåpglas. Cutsen blev grym!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag gillar färgerna och linjerna. Lite småfix som en kortare ljuddämpare (JA, SÅGAAAA) och lite diskretare fotpinnar (svarta arrows såklart) är en smaksak men jag skulle nog gilla det.
Annars är ju linjerna fina som fan förutom topkåpan med sitt gigantiska platta kåpglas. Cutsen blev grym!

Sometimes I forget why I love you, but then you remind me. :kär

Jag hatar Dr.Bike, Chronic, IGNJATOVIC och Dominator-Rocks permanent dock. No reminder necessary. :zpy

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Jag hatar Dr.Bike, Chronic, IGNJATOVIC och Dominator-Rocks permanent dock. No reminder necessary. :zpy

Ge fan i fulrökat !

Ska komma ner till er håla med några puckpreppade negerbollar så du blir människa igen !

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Säger bara woooooow asså,vilken jävla skillnad d blev,snart kommer du bli uppringd av bike som vill göra ett reportage om hojen :tummenupp

SportGuzzi

livsnjutare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
Moto Guzzi V11 Sport
kanon!:tummenupp

Som att svära i kyrkan men jag tycker att din "personliga" hoj är 100 ggr roligare än alla vardags rettor överallt.
Ser man till kul per krona så är nog YZFén svårslagen här på forumet.

Modigt lackat - altt vunnet:yoparty

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Säger bara woooooow asså,vilken jävla skillnad d blev,snart kommer du bli uppringd av bike som vill göra ett reportage om hojen :tummenupp

Tror du?! =) För ett tag var jag lite rädd att jag skulle behöva köpa godtycklig tusenkubikare, rensa röven, montera slipon och ett tonat kåpglas för att sticka ut lite. Men då kör jag vidare på den här då. Tack!

RRickard

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Tror du?! =) För ett tag var jag lite rädd att jag skulle behöva köpa godtycklig tusenkubikare, rensa röven, montera slipon och ett tonat kåpglas för att sticka ut lite. Men då kör jag vidare på den här då. Tack!

hehe, alltid svar på tal från Mattias :D

när ska du klistra på min dåååå??? :gnissla

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Neeeej, men alltså jag vet!!Om du sedan sätter på dig ditt färgmatchande skinnställ så ha du garanterat en plats på mc-mässan,i monter "vi som lever med färgblindhet":D :D :D Bara skoja lite gubben,hojen e jättefin:tummenupp

terje2

Halv7 till halv4!!
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
01 R1
Bra jobbat! MEN när du ändå höll på kunde du ju ha rensat den ifrån LILA!!

Annars snyggt!

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

:hihi :rofl :lol

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Sicken rackabajsare till räser! 90-talsklumpar är fan inte så dumma, jag gillar de lite bastantare linjerna, som att tygla en tjocksmock mat-tant med PMS och fastbrända plättar en mulen tisdagsmorgon. Till skillnad mot 00-talets zoo-våg där allt ska se ut som anorektiska terrariedjur, argt och tufft. Vad är det för fel på tjock och svårmodig? (Docktackarjagfanintenejtillen-08,ej.)

/perris

Dr.Bike

Guest

:skrattaåt

Det värsta är att du gör det oxå. PÅ riktigt...

:rofl

Dock :mattias skall du, precis som någon säger, ha en eloge för en väldigt egen hoj! :tummenupp
Att våga ha kvar Colgate´s färgskala från sent 80 tidigt 90-tal ÄR strongt!
Nu skulle du bara få tag i ett pastellfärgat ställ! (Mintgrön, Rosa/Lila, och nån mer fin färg) :)

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Jag har ett sånt, såklart. Jävligt najs.

Ah - vaffan!

Då ÄR det ju ett helt koncept!
*klockrent*

Plötsligt framstår det hela som genomtänkt, målmedvetet, och fokuserat!
Du är säker på att du inte ska jobba som designer nånstans ist?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag ligger som vanligt i framkant av trenderna.

Bifogat

• fiddah.jpg
    fiddah.jpg
    14.8 KB · Visningar: 66
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring