Varför innehåller varje tråd på detta forum tillslut smädningar, hån, personangrepp osv? Vissa inte så fort andra (läs dom flesta) efter första posten.. Maken till mer drygt forum har jag aldrig varit med om, måste man bli högmodig när man kör sportis? är det bara för att jag för tillfället kör en offroad som jag är ödmjuk?
Detta är såklart inte riktat mot någon, men om ni inte sett detta, öppna några trådar lite sporadiskt och läs..
Kan det vara så att dom flesta med sporthoj kompenserar för bristande socialförmåga, dåligt självförtroende osv.. (jag kör också sporthoj för det mesta, och kommer sitta på en retta så fort studierna är slut, så nej, jag är inte avundsjuk)
I all välmening...
Detta är såklart inte riktat mot någon, men om ni inte sett detta, öppna några trådar lite sporadiskt och läs..
Kan det vara så att dom flesta med sporthoj kompenserar för bristande socialförmåga, dåligt självförtroende osv.. (jag kör också sporthoj för det mesta, och kommer sitta på en retta så fort studierna är slut, så nej, jag är inte avundsjuk)
I all välmening...