Jag har varit nära och banna dig Mattias, pga dina enormt perversa och personliga "skämt". Många som rapporterat om just Dina skämt som gör över gränsen av "roligt". Skärp dig!Mattias skrev:Jag tycker gott att vi kan banna dem för en längre period. Gå igenom skrivna inlägg från dessa personer och kolla den skrämmande stora andelen personangrepp. Ojojoj...
Ser du inte skämten? Nu blev jag och många med mej besvikna! Tycker att det är en rå men hjärtlig ton som även nybörjare får en möjlighet att hänga med på, under förutsättning att de själva kan skaffa sej en hyffsad framtoning till att börja med. Man går inte in i ett okänt sällskap utan att känna nån och är störig, då blir man blixtsnabbt ovän med de flesta. Kanske skulle nån som varit med länge sätta sej och skriva en faq? Där kan man informera mera om vilka som "hatar" varandra och varför. Vilka olika egenheter vi "gamlingar" har osv.Swedie skrev:Jag ser inga skämt... utan allvarliga problem att uppföra sig på ett forum.
Kanske jag ska vara hårdare? (ovan har fått smaka)
Jag glömde faktiskt smilisen!! på det där med "Jag ser inga skämt...." ... det var menat att stå "jag ser inga skämt ... " och sen "mest allvarliga problem att uppföra sig på ett forum".Nr:18 skrev:Ser du inte skämten? Nu blev jag och många med mej besvikna! Tycker att det är en rå men hjärtlig ton som även nybörjare får en möjlighet att hänga med på, under förutsättning att de själva kan skaffa sej en hyffsad framtoning till att börja med. Man går inte in i ett okänt sällskap utan att känna nån och är störig, då blir man blixtsnabbt ovän med de flesta. Kanske skulle nån som varit med länge sätta sej och skriva en faq? Där kan man informera mera om vilka som "hatar" varandra och varför. Vilka olika egenheter vi "gamlingar" har osv.
Nr:18 skrev:Ser du inte skämten? Nu blev jag och många med mej besvikna! Tycker att det är en rå men hjärtlig ton som även nybörjare får en möjlighet att hänga med på, under förutsättning att de själva kan skaffa sej en hyffsad framtoning till att börja med. Man går inte in i ett okänt sällskap utan att känna nån och är störig, då blir man blixtsnabbt ovän med de flesta. Kanske skulle nån som varit med länge sätta sej och skriva en faq? Där kan man informera mera om vilka som "hatar" varandra och varför. Vilka olika egenheter vi "gamlingar" har osv.
Nr:18 skrev:Där kan man informera mera om vilka som "hatar" varandra och varför.
Swedie skrev:Jag har varit nära och banna dig Mattias, pga dina enormt perversa och personliga "skämt". Många som rapporterat om just Dina skämt som gör över gränsen av "roligt". Skärp dig!
Forumet fungerar väl och bättre än det gjort tidigare, men såna här trådar är bra ibland för att se till att folk vet att jag (ägaren) bryr mig. Jag vill ju såklart finna en lösning på hur man ska göra det "perfekt", men det vet jag att det aldrig kommer bli.. så jag söker nån nivå som är godkänbar av de flesta.Chrille skrev:Låter som om Swedie o Mattias behöver ta en egen diskussion om forumets nivå.
Swedie behöver nog bestämma sig om SH är en kompisklubb eller inte. Vill du bli strikt och korrekt så kommer nog forumet förlora det femtiotal medlemmar som är tongivande och gör det till vad det är. Sen sitter du kvar med Bike.se 2.0 dvs en jävla massa moppefuckon ...
Jag tycker nivån här är skitbra. Att klaga samma månad som man reggat sig är däremot märkligt.....
tassen skrev:Jag tycker M. är en trevlig kille ?. men en liten fegis som inte vågar sätta ut bild på sig själv....." you can talk the talk, but can you walk the walk" ?
Mattias skrev:För övrigt kan man inte banna gamla "trotjänare" hursomhelst, det kommer att hoppa upp och bita dig i arslet. Tro mig. Därmed inte sagt att dessa "trotjänare" får bete sig hursomhelst.
Mattias skrev:Pssst... Acrid är inte en snabbspringande fågel heller.
Chrille skrev:Jag tycker nivån här är skitbra. Att klaga samma månad som man reggat sig är däremot märkligt.....
tassen skrev:Jag tycker M. är en trevlig kille ?. men en liten fegis som inte vågar sätta ut bild på sig själv....." you can talk the talk, but can you walk the walk" ?
DisqoBizkit skrev:Om detta gäller mig så var det nog ganska klart att jag inte klaga, jag bara beklagade mig över att det var en rå och inte speciellt trevlig ton här.. Och det har ju dom flesta skrivit på..
Att jag kan lämna precis när jag vill osv är jag mycket medveten om.
Bra att tråden fick folk att tänka lite i alla fall!
Mattias skrev:Pssst... Acrid är inte en snabbspringande fågel heller.
Swedie skrev:Vad jag tror hänt med 'trådskaparen' är att han just läst interna gräl mellan medlemmar som gör det på skoj, och han har helt tagit det lite fel!
Jag kommer aldrig blir strikt o seriös, det kan jag inte.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|