Augusti!

Mav

Fattigast...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZR 1000
Jag var ute och åkte Västmanland runt (kom 4mil) idag. Vi måste verkligen göra verklighet av Pingvinens förslag om att sitta och kasta glåpord över glidarna när dom passerar Enköping. Att åka sporthoj i knapp styrfart med en massa customåkare var bland det tråkigaste jag gjort.

// Mav

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Visst ska vi träffas under Mälaren runt! Men att åka är som sagt inte speciellt kul. Bättre att slå sig ner på någon av gräsmattorna i stan och skratta åt alla ratbikes som passerar. I förfjol var det en stolle som åkte hela varvet runt på en minimoto bl a.... :D

Tankan var ju från början att vi skulle bli några stycken, och sedan kan man ju köra en minisporthojsfest här i stan med grillning och lite öl. Fest och skitsnack till långt in på natten tills man somnar bredvid hojen under bar himmel! :crash

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Den tanken är väl inte så dum. Sitta och grogga samtidigt som customglidarna glider förbi. Sweet!
När vi blir lagom sturska kan vi gå till den lokala HD-klubben och kasta tomater. Det är ju där som dom hårda festarna träffas efter mälaren runt (jag var där förra året, å jag var full som fan.) :fakta.
Nedrans vad det var krom på det stället!
screwy.gif

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Vilket datum är det Mälarn Runt då ? Lite party och grill låter ju trevligt, bara man får köra en vända på småvägar först (innan det är dags att kolla på nissarna som tourar runt).

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning