lånar tråden lite : va har mi för försäkring på era gixxer 1000?
Detta var ju ingen kul läsning, jag som bokat tid. Kanske borde valt vincents istället.
Äsch... Får ge grabbarna en chans.
Kul att det gick bra för dig Grozny
Det är bra att höra att folk har olika erfarenheter, det betyder att han inte är konsekvent...![]()
EDIT: Nu när jag skrivit texten så inser jag att han tagit nästan 1000kr mer än avtalat. Hyckleri, kommer aldrig mer lämna hojen där.![]()
Märkte efter min service senast ( 1.200mila ) att mina packboxar läckte.
Tror inte att jag kommer få detta på garanti så jag kommer fixa detta själv. Men det är ju lite intressant att det står i manualen att detta skall kollas vid servicen. Hur man inte kan märka detta när det är helt blött på gaffeln kan man ju undra.
Jonas.
Han sa till mig att han hade kontrollerat mina. Ring han o fråga. Han kanske e schysst![]()
Kommer få hjälp med detta på annat håll. Uppdatering kommer när allt är klart
OK här kommer min recension.
Sjukt bra kontakt inför inlämning. Hade mycket mailkontakt. Alltid trevliga och bra svar.
Fick ett pris på 3176kr (de skulle byta blinkers åt mig, som jag köpt själv). Lämnade in hojen igår eftermiddag. Idag fick jag sms att den var klar.
Hämtade den för en stund sedan, han gick igenom vad han gjort. Han bytte luftfilter utan att fråga mig först och arbetet tog längre tid än offererat. Det gick även åt mer olja än vad som stod på priset man fått. Blinkersrelä debiterades (vilket jag måste ha för att det ska funka)
Priset blev 4006kr.
Supertrevlig och kompetent, bra intryck av tysken!!!
Slutkommentar:
- I min värld ringer man och frågar innan man byter luftfilter.
- Hört på flera håll att priset blivit mer än avtalat.
Jag är allt som allt ändå nöjd. Han kunde ringt ang luftfiltret, thats all.
Nästa gång kommer jag prova Vincents i varberg. Inte för att jag är missnöjd! Men för att jag vill testa....
EDIT: Nu när jag skrivit texten så inser jag att han tagit nästan 1000kr mer än avtalat. Hyckleri, kommer aldrig mer lämna hojen där.![]()
Om han utför precis det som står i offerten så får han max debiter 10% över det priset som ni kommit överrens om utan att fråga först.
Kommer arbetet kosta mer måste han fråga dig annars är det offertpris + 10% som gäller.
Ska han utföra arbete som ej finns med i offerten så måste han kolla detta med dig. Annars ska du inte betala för det .Ni har ju inte kommit överrens om det arbetet. Finns alltså inget avtal och du ska ej pröjsa för det.
Mvh
Andreas
Sjukt tråkigt då Bike osv är lite långt. RN har räddat mig några gånger dock med delar osv.
RN is the shit!!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand