Det kan väl omöjligt vara Sporthojs fel om någon köper något dyrare än nödvändigt.
Eget ansvar gäller väl även här?
Nä, det är alltid någon annans fel!
Det kan väl omöjligt vara Sporthojs fel om någon köper något dyrare än nödvändigt.
Det är väl en allmän trend i samhället, som kanske drivs på av nyare generationer, man ska inte göra något själv, man ska bli matad med allt, och allt är alltid någon annans ansvar. Folk orkar inte ens läsa själva Och dom generationerna ska betala våra pensionerDet var fin information jag fick.
Jag sa bara att de kids mellan 16 och 27 år jag har kontakt med inte har samma mönster som jag själv växte upp med.
Det köptes stereo, trimmades bilar, hölls på med musik. Brändes mycket kosing helt enkelt.
Kidsen roterar runt spel och smartphones. De har väl läst totalt 10 serietidningar i hela sitt liv. Tillsammans.
Ingen har visat intresse av att hänga med till räserbanor.
Fri tillgång till vattenskoter, den yngste har kört 2-3 timmar i sommar.
Mellankillen har provkört och den äldste verkar helt ointresserad.
Deras kompisar verkar likadana.
Jag menade bara att återväxten inom kundbasen för fysiska föremål ser synnerligen dålig ut från mitt perspektiv.
Hur många kids syns på bandagar? Ganska glest där jag tittat. Hur ser i så fall försäljningen hos handlarna eller tredjepartstillverkarna ut de närmsta tio åren framåt?
Jojo, allt är SHs fel, det funkar även om du blir stoppad för fortkörning, skyll på SH bara så kommer du att klara dig Iaf om polisen är född efter 1990Det kan väl omöjligt vara Sporthojs fel om någon köper något dyrare än nödvändigt.
Jojo, allt är SHs fel, det funkar även om du blir stoppad för fortkörning, skyll på SH bara så kommer du att klara dig Iaf om polisen är född efter 1990
Idag får man batterier för en tusing Yuasa...original från UK typ
Det har körts en massa auktioner av Duells lager igen. Tror denna jag länkar till är den fjärde eller femte nu.
Är mest en massa däck som går iväg till ok priser. Fri frakt har de också.
Håll koll på datummärkningen bara.
https://psauction.se/search/typ=fordon_mc-delar-tillbehor
Jag bjöd över mig själv på fyllan på tradera.. men fick motornDet är ju tävling jue... Auktion och tävlingsinstinkt= inte bra
Får erkännas att någon enstaka för dyr akution, innan man blev en bra e-buktare, råkade hända, host host. Lärpengar! Att sätta sitt pris ostört och sen inte ändra maxgränsen är modellen. Det är märkligt vad lockande det är att i sista minuten knuffa upp sitt bud under tidspress. Man vill ju så gärna... Antar det inte är bara jag???
Jag handlar dock mest gamla delar som inte finns på hyllan. Det gör ju att det blir svårare att bedöma vad det är värt. Köpa nyprylar så ingår såklart att kolla vad det kostar hos en ej kursad handlare med garanti och allt.!
Jag bjöd över mig själv på fyllan på tradera.. men fick motorn
Jag bjöd över mig själv på fyllan på tradera.. men fick motorn
Haha förlåt för offtopic men det påminner om polaren som fyllebudade hem 7 skrotfärdiga cyklar på Tradera. Sen skulle de hämtas. I Värmland. Polaren bor i Malmö.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5650420E-Type skrev:Sen fick jag Pålsgården lite av ett misstag för jag har aldrig bjudit på en sån auktion.
Jag blir glad av inläggen. Funderar på att buds hem något bandäckGränsen för spam är överskriden nu, folk är ju inte dumma i huvudet eller.
Jag tycker det finns ett visst intresse sprida detta i hojkollektivet. Speciellt i en sådan här tid då det ändå inhandlas saker till sina hojar. Som t.ex. däck.Gränsen för spam är överskriden nu, folk är ju inte dumma i huvudet eller.
Tror säljaren bjöd på frakten för mig när han såg att jag budat över mig själv med en tusingHaha förlåt för offtopic men det påminner om polaren som fyllebudade hem 7 skrotfärdiga cyklar på Tradera. Sen skulle de hämtas. I Värmland. Polaren bor i Malmö.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|