Autobahn!!!

hoj_kunnig

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
trosa
Hoj
Suzuki Hayabusa turbo (0,9 bar)
Får inte...
Får inte...
Får inte...

Nej, jag klarar det inte, det måste bli en...

:corn

eller kanske tre..

:corn :corn :corn

Till trådskaparen: Det är du som är "Ghostrider", va?

asså ghostrider vet jag ju inte ritkigt, men jag kommer ihåg när jag slanga i 6:an i över 300 km/h...men då hade jag ändrat utväxlingen lite o ha på 1370cc cylinder, sen hade jag effektrör oxå, men de gick undan
Någon annan som har något om autobahn o dela me sej om?

Rekomenderar du att jag jackar Kolven före jag varvar min GSX-R 1000 k7:D

ja men helst om du vill få ut max effekt ska du plana toppen oxå, men de e bara om du vill ha ut verkligen MAX

Här på SH blir man inte accepterad om man berättar hur man maxar sin sporthoj på allmän väg.

Att inte bli accepterad på ett intenääätforum skulle vara undergången för många :tummenupp




:corn

men du har ju ingen hoj så jag förstår inte riktigt va du gör på denna hemsidan?
 
Last edited:

hoj_kunnig

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
trosa
Hoj
Suzuki Hayabusa turbo (0,9 bar)
Asså ENDAST hoj kunniga personer ska skriva, jag vill inte ha svar från löst folk som inte har hoj, nu kör vi mer om autobahn! :)
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007


men du har ju ingen hoj så jag förstår inte riktigt va du gör på denna hemsidan?

Nej just det om man blir tillfälligt utan måste man ta bort sitt konto och sedan vänta med att regga sig igen när man skaffat sig en :rolleyes:

En R1 2007 levereras om en vecka :tummenupp


Om du ska hänga här måste du lära dig ironi oxo annars blir du inte heller accepterad



:corn
 

MotardBoy

SOE.SE
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Norrköping
Hoj
KXF och Scrambler
Du, jag tycker min motard börjar bli lite slö... Du skulle inte kunna "jacka" cylindern åt mig? har hört att den ska gå som fan då...
 

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Ort
Skåne
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Rätt snygg flejm, men du avslöjar dig i inlägg #21 tycker jag. Blir lite för uppenbart där.

Har du några andra nicks här eller?
 

hoj_kunnig

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
trosa
Hoj
Suzuki Hayabusa turbo (0,9 bar)
Du, jag tycker min motard börjar bli lite slö... Du skulle inte kunna "jacka" cylindern åt mig? har hört att den ska gå som fan då...

Ja visst kan jag hjälpa dig jacka cylindern till dig. Gör lite annat små jobb också om folk behöver hjälp på detta stället.



P.S Mot lite ersättnig då så klart i klassen en back bier typ:)

Du jobbar endel med hojen va? :tummenupp
:rofl :rofl :Bugar

ja asså fassan hade ju verkstad när man en liten människa så man har ju liksom växt upp me de, sen när man kom upp i typ 14 bast börja man ju mecka själv o nu så jobbar jag mycke me o sätta på turbo till polare
 
Last edited:

hoj_kunnig

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
trosa
Hoj
Suzuki Hayabusa turbo (0,9 bar)
Hahaha :D Jag tycker det verkar lite som ett skämt det här :gnissla

asså jag förstår inte alls de roliga :confused: om du vill ha lite hjälp me din ninja så ta kontakt me mej, kan säkert kapa bögläppen o blindtarmen på hojen till dej! asså om du hade tänkt styla den lite i år..

Skulle va j_vligt kul att se en före å efter film
på en kolvfilad SH!!! :hihi

har själv filmat när vi satte på en turbo på en Suzuki GSX 750 R -96:a så jag vet va jag snackar om!
 
Last edited:

MotardBoy

SOE.SE
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Norrköping
Hoj
KXF och Scrambler
Ja visst kan jag hjälpa dig jacka cylindern till dig. Gör lite annat små jobb också om folk behöver hjälp på detta stället.


Fan va bra!! Jag hör av mig när jag är redo för att lämna min motor till dig…
Men du, när du laddar så mkt med busan, hur har du löst det med stötstängerna till svingdumpen??
 

hoj_kunnig

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
trosa
Hoj
Suzuki Hayabusa turbo (0,9 bar)
Nej just det om man blir tillfälligt utan måste man ta bort sitt konto och sedan vänta med att regga sig igen när man skaffat sig en :rolleyes:

En R1 2007 levereras om en vecka :tummenupp


Om du ska hänga här måste du lära dig ironi oxo annars blir du inte heller accepterad



:corn

men fan va gött :) du ska inte ha lite hjälp me din R1:a då?
 

hoj_kunnig

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
trosa
Hoj
Suzuki Hayabusa turbo (0,9 bar)
Ja visst kan jag hjälpa dig jacka cylindern till dig. Gör lite annat små jobb också om folk behöver hjälp på detta stället.


Fan va bra!! Jag hör av mig när jag är redo för att lämna min motor till dig…
Men du, när du laddar så mkt med busan, hur har du löst det med stötstängerna till svingdumpen??

Asså de gäller ju att man spänner dem som fan, annars går den inte över 280 km/h ens, men om du vill veta lite mer om de så kan du snacka me mej om du har planer på turbo..

Det klarar jag själv, tack ändå!

ja ok, du går misste om en fet turbo på 1,1 bar men jaja :) helt okej
 
Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Äntligen V-Gurra is back...............

Vill du rejsa runt anderstorp eller annan valfri RR bana, förloraren betalar banhyran....
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top