mamartin skrev:Lojligt latt problem...Hmm kanske inte skall namna det har...kanske kan ta patent pa det och bli rik
Varfor inte ha en ljud pa blinkern??? Da skulle man aldrig glomma den...busenkelt!!!
Mell skrev:Farsan har en Marauder 1600 och den slutar blinka automatiskt. Kan dock vara irriterande om du får stå och vänta länge på att få svänga, då stänger den av sig.
Mark skrev:Är det ingen som har kommit på en bra lösning till blinkers som sitter på mc?
Eller har jag bara aldrig hört talas om det?
Hur ofta ser men inte folk som är ute o åker hoj som glömmer att stänga av blinkersarna?
Själv är jag ju inte nåt föredömme, dörav min undran...
PS: jag vill ha patent på den lösningen!
UrbanTiger skrev:När jag bytte några lampor i instrumenteringen så passade jag på att peta i ett par starkare i blinkers och helljusindikeringen. Syns ganska bra om det inte är direkt solljus. Fast det händer att man inte ser det ändå. Kanske man skulle haft en liten summer i ena handtaget som gör att det vibrerar
bippen skrev:Jag säger bara, Suzuki.
GSX 1100 hade återgående blinkers för över 20 år sedan, med en hastighetskännare så att den inte stängs av vid stillastående.
Gustav1 skrev:Bara jag som kollar att att blinkersen är av var tionde meter?
Händer till och med att jag stänger av den när jag SKA blinka.
Mark skrev:Är det ingen som har kommit på en bra lösning till blinkers som sitter på mc?
Eller har jag bara aldrig hört talas om det?
Hur ofta ser men inte folk som är ute o åker hoj som glömmer att stänga av blinkersarna?
Själv är jag ju inte nåt föredömme, dörav min undran...
PS: jag vill ha patent på den lösningen!
Plåtniklas skrev:Har du? Mind showing me?
Jocke skrev:Kolla gärna länken jag postade förut.
Det skulle få låta rätt ordentligt om man skulle höra det när man kör fortare än 50.mamartin skrev:Kikade pa den...lite val over ambitios kanske...skulle rackt med ett ljud fran blinker relat...
Micke_Lindstrom skrev:Det skulle få låta rätt ordentligt om man skulle höra det när man kör fortare än 50.
Om det skulle funka bra så skulle det troligen finnas hojar som haft en låtande blinkers , dessutom är det ju farligare om man glömmer blinkersen på när man kör fort och då hörs det inte ändå.mamartin skrev:Njea inte nodvandigtvis... Oftast nar man svanger, med blinkers, gar det inte sa fort. Goldwing har stereo
bippen skrev:Jag säger bara, Suzuki.
GSX 1100 hade återgående blinkers för över 20 år sedan, med en hastighetskännare så att den inte stängs av vid stillastående.
Micke_Lindstrom skrev:Om det skulle funka bra så skulle det troligen finnas hojar som haft en låtande blinkers , dessutom är det ju farligare om man glömmer blinkersen på när man kör fort och då hörs det inte ändå.
Goldwing har oxå en lagårdsvägg till kåpa som effektivt skapar ett rum, skulle tro att man hörde en summer på en goldwing uppåt 100km/t, jo jag har kört goldwing .mamartin skrev:Njea inte nodvandigtvis... Oftast nar man svanger, med blinkers, gar det inte sa fort. Goldwing har stereo
Micke_Lindstrom skrev:Om det skulle funka bra så skulle det troligen finnas hojar som haft en låtande blinkers , dessutom är det ju farligare om man glömmer blinkersen på när man kör fort och då hörs det inte ändå.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|