Vapor
Hojgalen
tack!
EasyRider skrev:EDIT: Som sagts tidigare: Jobba för fan när ni är på jobbet! Jag fattar inte er som sitter och surfar SH på jobbet.
CJ900RR skrev:äh gnäll. kvinnliga rumpor och bröst är vackra. så är det bara.
förstår inte varför dom gnäller på erat jobb. på mitt jobb kan dom gnälla för att jag surfar (maskinen går iof alltid ändå) men ingen av cheferna har sagt något om datorns bakgrundsbild (som är just nu David Hasselhof naken med 2 st hundar som någon lade upp här, och innan var det den där Grand Theft Auto Somalia som oxå har visats här någonstans)...
tycker ni har för elaka chefer...
myspinnen skrev:whiner.
ge fan i och surfa på jobbet då. tycker du inte att det är jobbigt att skämmas åt andra? det är väl inte din avatar eller?
UltraMarine skrev:Avataren säger mer om personen än den ihopljugna profilen...
campar skrev:Är du bög?
duckie skrev:Plötsligt blev jag sugen på att byta avatar...
De flesta browsers tillåter väl att man slår av/på bilder så en sån tjänst kan du fixa själv.PacMan skrev:Själv har jag ibland tänkt tanken att det skulle vara schysst med en version av Sporthoj.com med betydligt mindre grafik, så att man kan ha ett SH-fönster uppe på jobbet utan att det är alltför uppenbart att det inte är arbetsrelaterat. Kan dock förstå att efterfrågan efter en sån tjänst kanske inte är sådär jättestor.
R2 skrev:
John skrev:...Om man surfar sporthoj.com så vill åtminståne inte jag se en avatar som bara består av ett par stora bröst.
Sånt trams vill jag helst inte se här... ...men, jag kanske är ensam. Jag tycker inte att det passar.
absolut inte, den du har nu ger ju inte rättvisa...duckie skrev:Visa ******** får du popcorn?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|