Avgasrör till Aprilia rs 125

Friggan

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
rs125:a
Tjena!

Jag vill börja med att säga att detta är ingen säljannons.

Jag har ett avgasrör till en rs 125 liggandes hemma. Röret är original och inte mycket använt. Det finns ingen rost och är nyligen omsprayat med svart värmetålig färg. Jag har ingen tillhörande ljuddämpare.

Jag funderar på att sälja det men jag har ingen aning om vad jag ska sätta för pris. Vad kostar ett nytt avgasrör? Och hur mycket tror ni mitt rör är värt?

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Tjena!

Jag vill börja med att säga att detta är ingen säljannons.

Jag har ett avgasrör till en rs 125 liggandes hemma. Röret är original och inte mycket använt. Det finns ingen rost och är nyligen omsprayat med svart värmetålig färg. Jag har ingen tillhörande ljuddämpare.

Jag funderar på att sälja det men jag har ingen aning om vad jag ska sätta för pris. Vad kostar ett nytt avgasrör? Och hur mycket tror ni mitt rör är värt?

Jag sj har faktis ingen aning men du kan ju söka runt typ på blocket & på andra sidor o se hur mkt de tar för ett. :tummenupp Lycka till :)

Friggan

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
Jag sj har faktis ingen aning men du kan ju söka runt typ på blocket & på andra sidor o se hur mkt de tar för ett. :tummenupp Lycka till :)

Tack! =)

Problemet är att jag inte hittar en liknande annons. Jag får ta och ringa till AVA MC eller något imorrn och se vad de tar för ett nytt rör.

Ingen annan som har ett förslag på utgångspris?

2FAST4U2

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 -99 (återupphittad på polisstationen), yamaha yz 250cc, minimoto 49cc
Kolla vad dem tar för ett begangnat på Geiwiz. Du får nog ut lika mycket för ditt om du säljer det på blocket.

Friggan

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
Så det har funnits rost? :rolleyes:

Vad körde du för färg? Slipa du innan?

Vad är det för årsmodell som röret ska sitta på?

Det fanns lite ytrost som jag slipade bort och sen sprayade jag över alltihopa med svart värmetålig färg från Mekonomen. Röret tillhörde min hoj som är från 01, men det byttes ganska omgående mot ett urpluggat rör.

Thanks 2FAST4U2 ska kolla Geiwiz!

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Det fanns lite ytrost som jag slipade bort och sen sprayade jag över alltihopa med svart värmetålig färg från Mekonomen. Röret tillhörde min hoj som är från 01, men det byttes ganska omgående mot ett urpluggat rör.

Thanks 2FAST4U2 ska kolla Geiwiz!

Så röret är strypt?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll