lasse kongo
Ny medlem
jag håller på att by´ta avgasrör.. men hur får jag av det ? sitter ju fjädrar drog som fan men lossnade ju inte. eller ska man skruva av den delen som fjädrarna sitter på kan någon hjälpa mig
zpeppy skrev:Ta en polygrip och dra....
De sitter hårt men de går....
lasse kongo skrev:ok sku ut med rörtången för rond 2..
AndersJohansson skrev:Hojjen - lasse kongo 1-0
El Garto skrev:Det finns speciella verktyg med krokar för att dra fjädrar. Inget dyrt, men de underlättar en hel del.
Eller prova med att böja till en spik till en krok och dra med polygripen.
AndersJohansson skrev:Tyckte också dom var tröga men sen tog jag i med alla 83 kilon så då gick det
AndersJohansson skrev:Hojjen - lasse kongo 1-0
lasse kongo skrev:nix 2-0 till hojjen efter två timmar av svordommar så har jag gett upp eller jag fick av dom och på med det andra avgassystmet men det gick inte
dom jävla fjädrarna är ju helt stela!!! fans fitta
blir någ att åka in till verkstaden så han kan ta med sin jävla tång... PÅ MÅNDAG
lasse kongo skrev:nix 2-0 till hojjen efter två timmar av svordommar så har jag gett upp eller jag fick av dom och på med det andra avgassystmet men det gick inte
blir någ att åka in till verkstaden så han kan ta med sin jävla tång... PÅ MÅNDAG
Så gjorde jag med.. Tight när fjädrarna till övre pipan skulle på men de gick de med..IceY skrev:jag satte en mejsel och krokade fast fjädern i ena änden och sen sträckte jag ut den och lät den glida ner till fästet på avgassystemet... gick smidigt som faen, men annars är det ju bara att ta i så in i helvete...
lasse kongo skrev:tack för tippsen men jag snickrar på min bar i stället.. var ju omöligt på höger sida och där kommer man åt så jag har gett upp
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|