Efter en tur men en vän så cruisa jag hem i kanske 30 kmh så plötsligt hörs mitt ljud sjukt nice tänkte först fan är detta har min strypning ''gått sönder'' på något sätt så kolla jag ner mot avgasröret o ser att skitet hänger på dem 2 kablarna butterflies ngt heter det på engelska.. Stanna vid sidan och kolla skitet så såg jag att det hade lossnat från skruven som håller den uppe.Vid fotpinnarna. Repat sönder svingen
Fixade röret bad en kompis komma med några grejer men så såg jag sen att själva hålet röret går in i verkar typ sönder Laddar upp en bild så ni kan berätta! Ska det finnas någon packning där? för jag hitta en på vägen.
Tur detta hände när jag körde lugnt i stan hade fan kunnat slutat katastrofalt om det hade hänt 20 minuter tidigare...
Fixade röret bad en kompis komma med några grejer men så såg jag sen att själva hålet röret går in i verkar typ sönder Laddar upp en bild så ni kan berätta! Ska det finnas någon packning där? för jag hitta en på vägen.
Tur detta hände när jag körde lugnt i stan hade fan kunnat slutat katastrofalt om det hade hänt 20 minuter tidigare...