Nickipippi
Ny medlem
Det ligger på 24000:- på bike i Trollhättan i alla fall, men de e inte "street leegel". Nästan gratis!
OMG
Det ligger på 24000:- på bike i Trollhättan i alla fall, men de e inte "street leegel". Nästan gratis!
Jag hittade ytterligare en väldigt intressant sida. De säljer akra helsystem VÄLDIGT billigt!
Kolla så förstår ni.
http://www.dirtbikebook.com/acatalog/LC4_Models.html
Det stämmer ju inte, inte till 625 -06 iaf. Ja fick betala 8k för akra slipon och skulle få betala 7k till för att få helsystem!
Wings dämpare beställda idag Hoppas dom kommer fort...
He he killen som köpte mina Wings skickade jag till nu i måndags och igår fick han dem! Han verkar vara skitnöjd speciellt med utan buttplugga dvs 2 x 50mm utblås!
Hehe det är hardcore, ska man skrämma gamla tanter får det nog bli med raka rör
Nu ska jag bara svetsa ihop ett nytt fäste för regplåten och min nya baklampa samt blinkers sen blire grymt
Det var inte dig jag träffade ute på Tjörn för någon vecka sen?
Jag på 625, och min bror på R1:an...
Isf kanske vi springs (körs) på igen så får jag lyssna på ljudet. Lite sugen på wings själv..
Räcker det inte med att lyssna här och beställa?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=154938
Gahh, It`s not the real thing!!
Men detta får vänta tills slutet på sommaren, har ohyggligt mycket grejer som kostar massvis med stålar att göra först. Bröllop, semester osv osv mm osv etc...
Annars så hade jag köpt dina, satt med fingret på PM-knappen några ggr faktiskt hehe. Fick du vad du begärde?
Fick mina wingsburkar idag, grymt nöjd med dom. Kvaliteten var som man förväntat sig, väldigt bra. Ljudet var riktigt bra även med buttplugg, har inte orkat ta loss den än men det gör jag senare.
Märkte också en viss effektskillnad främst på mellanregistret. Nu går den lätt upp på baken bara genom gaspådrag på 2an, förut tyckte jag man fick rycka lite.
Fick mina wingsburkar idag, grymt nöjd med dom. Kvaliteten var som man förväntat sig, väldigt bra. Ljudet var riktigt bra även med buttplugg, har inte orkat ta loss den än men det gör jag senare.
Märkte också en viss effektskillnad främst på mellanregistret. Nu går den lätt upp på baken bara genom gaspådrag på 2an, förut tyckte jag man fick rycka lite.
Hur mkt kostade dom inkl frakten?
Jag betalade ganska exakt 5300 inkl allt.
Angående pluggen i utblåset, sitter den hårt?
Har iofs bara testat att känna på den då den varit småvarm.
Nja kan ibland kila sig fast lite så man får ta en polygrip! Var försiktig när du lossar på skruven som håller pluggen på plats så du inte tappar den i carbonkåpan! Vilken plugg kör du med 28 eller 32mm?
Jag fick bara med en plugg, fick ni med fler?
Vet inte om den var 28 eller 32mm.
Jag tryckte in en rundstav och bände ut den, funkade fint.
32mm var den, vilken körde du på?
Nej kommer inte köra 50mm hela tiden, låter grymt mycket.. Men på landet är det ingen som bryr sej där jag är under somrarna.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|