Avgassystem

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tjena, har haft en liten diskution med Hondan. Har ett helsystem av märke JAMA nån som vet något om det??? Nu är det så att kolectorn sitter 2 till 3 mm under motor. Ska det verkligen vara så? Min tanke är att det kommer att värma upp motor rätt bra. När vi endå är igång så märkte jag att grenrören kunde diffa, man kunde dra dom 1 cm uppåt och nedåt inte att dom satt lösa men...Förövrigt kan jag säga att även denna läcker lite olja. Så nu är det papper under hela hojen för att få reda på vart. Kan det bli så att när motorn stått i ca 2 mån att det på nått sätt kan bli kondens eller nått? Tyckte mig se olja i kolectorn när jag monterat dän denna. Den ryker inte blått så att en ventil har pajat tror jag inte. Mängden olja är väldig liten men det är ju lika bra att bita i det nu. Alla tips är varmt välkomna.

Mvh en race sugen NOOB

Ps jag har en assfräsig kylare från Paceproducts ds

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Packboxar har en förmåga att torka när hojar står still, därför kan det komma lite oljeläckage trots att man inte flyttat hojen en millimeter.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...