Avgassystem

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
Jag tog bort burken (slutdämpan) på mitt system för att se om det blev någon skillnad. J_VLA vad det gjorde på hojen. gick som f_n.

MEN finns et någon riks att den blir för bra och att den skär eller något sådant. Nu har jag en liten glipa mellan burken och systemet. Låter lite mer men går fan så mycket bättre!

Tack på förhand

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Poyjs skrev:
Jag tog bort burken (slutdämpan) på mitt system för att se om det blev någon skillnad. J_VLA vad det gjorde på hojen. gick som f_n.

MEN finns et någon riks att den blir för bra och att den skär eller något sådant. Nu har jag en liten glipa mellan burken och systemet. Låter lite mer men går fan så mycket bättre!

Tack på förhand
klart att det finns risk att den skär! det är ju 2-takt! den måste ha motstånd i avgassystemet....

Solid snake

Guest
Poyjs skrev:

Tack på förhand

Kanske skulle sota ur systemet. :va

Bara en tanke. :7peta

xanlar

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
98, Yamaha, YZF750sp
gör som alla andra o töm barkre burken. sen tar du o håller koll på tändstifter så att den inte går för snålt. bestycka om annars :tummenupp :D

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
Jo jag tittat på stifftet, får för lite såppa men går att fixa. Jo har kollat på burken men e J_VLIGT kronlig att tömma. Finna inga svets/nit ställen.

Vad göra?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...