Avkörning!

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Tack så mycket allihop för att ni tänker på mig!!

Har precis kommit hem nu, allt har varit stabilt på sjukan och ingen av blödningarna har spridit sig i buken som tur är! Så om jag bara tar det lugnt nu i ett par veckor så får jag behålla mjälten.

Som sagt så blöder vägen riktigt mycket så om ni kör där så ta det jävligt lugnt!

Har haft en riktig tur, kan inte komma på ett annat scenario som hade kunnat sluta bättre så jag är vid gott mod! Hojen ska nog gå att laga, den delen av ramen som knäcktes var den delen som sadel och kuts sitter på så jag hopas att den går att svetsa dit igen. I övrigt så har den klarat sig bra, kåpor har fått lite repor men är hela och framlampa är oskadd.

Tack ännu en gång allihop! Kommer nog ner o snackar lite på statoil imorgon :tummenupp

fredde750

www.eroscorner.com
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
rsv1000factory-05
bjorasen skrev:
2314143 Tack så mycket allihop för att ni tänker på mig!!

Har precis kommit hem nu, allt har varit stabilt på sjukan och ingen av blödningarna har spridit sig i buken som tur är! Så om jag bara tar det lugnt nu i ett par veckor så får jag behålla mjälten.

Som sagt så blöder vägen riktigt mycket så om ni kör där så ta det jävligt lugnt!

Har haft en riktig tur, kan inte komma på ett annat scenario som hade kunnat sluta bättre så jag är vid gott mod! Hojen ska nog gå att laga, den delen av ramen som knäcktes var den delen som sadel och kuts sitter på så jag hopas att den går att svetsa dit igen. I övrigt så har den klarat sig bra, kåpor har fått lite repor men är hela och framlampa är oskadd.

Tack ännu en gång allihop! Kommer nog ner o snackar lite på statoil imorgon :tummenupp
skönt att höra du är hemma och allt verka läka bra ,vi ses på statoil imorn kanske

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
bjorasen skrev:
2314143 Tack så mycket allihop för att ni tänker på mig!!

Skönt att höra! hojen är ju ett materiellt ting och går att laga...det är värre med kröppa!

Ta det lugnt så ses vi snart på vägen eller SRW!!

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Skönt att få se dig skriva att det ser bra ut och att du mår bra. Ta det nu lungt och läk.

Vila och krya på dig!

//Cel

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM