kaZmur skrev:2330033Ville bara göra det väldigt klart att jag från och med idag avskyr 125or och tvåtakt i allmänhet
Tack för mig.
Jag med. Iallafall tills jag fått igång min igen.kaZmur skrev:2330033Ville bara göra det väldigt klart att jag från och med idag avskyr 125or och tvåtakt i allmänhet
Tack för mig.
vaffö?kaZmur skrev:2330033Ville bara göra det väldigt klart att jag från och med idag avskyr 125or och tvåtakt i allmänhet
Tack för mig.
Har min Mito till salu så jag tänkte ställa den på jobbet (Bikepoint) för att kunna sälja den lättare.-Rosen- skrev:2330234vaffö?
kaZmur skrev:2330431Har min Mito till salu så jag tänkte ställa den på jobbet (Bikepoint) för att kunna sälja den lättare.
Kommer i gringelstad (ca 3km), håller runt 140 knutar.
Då nyper skiten och låser bakhjulet, jag kopplar direkt för att kunna rulla till kanten. Vad händer då? Jo kopplingswiren lossnar. Fortfarande med hjullås provar jag att peta ner utan koppling till friläge, men icke, för då går växellänkaget åt helvete.
140-0 med låst bakhjul är en rolig upplevelse vill jag lova, men för att krydda lite extra så kommer farsan bakom och råkar lägga sin hoj i inbromsningen.
Så där står man med skuren hoj utan koppling eller växellänkage mitt ute i ingenstans.
Till råga på allt så hände detta på lunchrasten så självklart kom man försent till jobbet och fick dras med sura kunder ett par timmar.
Jag vet att wiren och länkaget inte har med tvåtakt att göra men ändå liksom, sånt händer bara inte
Gick barnvagnen?!PEPPO! skrev:2331162Fyfan. Jobbigt att det ska hända precis när du ska få bli av med skiten oxå.
Det där med farsan har jag också varit med om. Jag bromsade in för en barnvagn som gick rakt ut i vägen, farsan låser bromsen och vurpar bakom mig
fyfan, det är sånt som bara inte kan hända egentligenkaZmur skrev:2330431Har min Mito till salu så jag tänkte ställa den på jobbet (Bikepoint) för att kunna sälja den lättare.
Kommer i gringelstad (ca 3km), håller runt 140 knutar.
Då nyper skiten och låser bakhjulet, jag kopplar direkt för att kunna rulla till kanten. Vad händer då? Jo kopplingswiren lossnar. Fortfarande med hjullås provar jag att peta ner utan koppling till friläge, men icke, för då går växellänkaget åt helvete.
140-0 med låst bakhjul är en rolig upplevelse vill jag lova, men för att krydda lite extra så kommer farsan bakom och råkar lägga sin hoj i inbromsningen.
Så där står man med skuren hoj utan koppling eller växellänkage mitt ute i ingenstans.
Till råga på allt så hände detta på lunchrasten så självklart kom man försent till jobbet och fick dras med sura kunder ett par timmar.
Jag vet att wiren och länkaget inte har med tvåtakt att göra men ändå liksom, sånt händer bara inte
prulle skrev:2331305Gick barnvagnen?!
Nej men fyfan vilket oflytt.
kaZmur skrev:2330431Har min Mito till salu så jag tänkte ställa den på jobbet (Bikepoint) för att kunna sälja den lättare.
Kommer i gringelstad (ca 3km), håller runt 140 knutar.
Då nyper skiten och låser bakhjulet, jag kopplar direkt för att kunna rulla till kanten. Vad händer då? Jo kopplingswiren lossnar. Fortfarande med hjullås provar jag att peta ner utan koppling till friläge, men icke, för då går växellänkaget åt helvete.
140-0 med låst bakhjul är en rolig upplevelse vill jag lova, men för att krydda lite extra så kommer farsan bakom och råkar lägga sin hoj i inbromsningen.
Så där står man med skuren hoj utan koppling eller växellänkage mitt ute i ingenstans.
Till råga på allt så hände detta på lunchrasten så självklart kom man försent till jobbet och fick dras med sura kunder ett par timmar.
Jag vet att wiren och länkaget inte har med tvåtakt att göra men ändå liksom, sånt händer bara inte
kaZmur skrev:2330431Har min Mito till salu så jag tänkte ställa den på jobbet (Bikepoint) för att kunna sälja den lättare.
Kommer i gringelstad (ca 3km), håller runt 140 knutar.
Då nyper skiten och låser bakhjulet, jag kopplar direkt för att kunna rulla till kanten. Vad händer då? Jo kopplingswiren lossnar. Fortfarande med hjullås provar jag att peta ner utan koppling till friläge, men icke, för då går växellänkaget åt helvete.
140-0 med låst bakhjul är en rolig upplevelse vill jag lova, men för att krydda lite extra så kommer farsan bakom och råkar lägga sin hoj i inbromsningen.
Så där står man med skuren hoj utan koppling eller växellänkage mitt ute i ingenstans.
Till råga på allt så hände detta på lunchrasten så självklart kom man försent till jobbet och fick dras med sura kunder ett par timmar.
Jag vet att wiren och länkaget inte har med tvåtakt att göra men ändå liksom, sånt händer bara inte
kaZmur skrev:2330431Har min Mito till salu så jag tänkte ställa den på jobbet (Bikepoint) för att kunna sälja den lättare.
Kommer i gringelstad (ca 3km), håller runt 140 knutar.
Då nyper skiten och låser bakhjulet, jag kopplar direkt för att kunna rulla till kanten. Vad händer då? Jo kopplingswiren lossnar. Fortfarande med hjullås provar jag att peta ner utan koppling till friläge, men icke, för då går växellänkaget åt helvete.
140-0 med låst bakhjul är en rolig upplevelse vill jag lova, men för att krydda lite extra så kommer farsan bakom och råkar lägga sin hoj i inbromsningen.
Så där står man med skuren hoj utan koppling eller växellänkage mitt ute i ingenstans.
Till råga på allt så hände detta på lunchrasten så självklart kom man försent till jobbet och fick dras med sura kunder ett par timmar.
Jag vet att wiren och länkaget inte har med tvåtakt att göra men ändå liksom, sånt händer bara inte
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |