Avrostning sthlm?

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Det börjar dra ihop sig för säsongsstart, förra året gick det att börja åka i slutet på Mars, hoppas det gäller i år med.
(Ja, jag vet att vissa stollar redan har varit ute, men nu snackar jag om folk som inte vill frysa både kulpåse och fingrar av sig :D)

Någon här som har planerat att avrosta lite när det blir körbart?
Jag behöver själv en/ett par genomkörare pga. mina ryggproblem.

R5+1

Guest
"Någon här som har planerat att avrosta lite när det blir körbart?"

:3freak
:rofl:rofl:rofl:rofl:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:hihi:hihi:hihi:hihi
HA HA HA HA !!!
Skämtaru eller?? Nä, det är ingen som tänker ut och testa om snurret på hjulen finns kvar så fort det blir lite isfritt på vägarna...

Äh, sorry, förstår vad du menar. Lät bara så kul!:D
Vi är faktiskt ett gäng i Södertälje som planerar köra lite avrostning på duglig parkering när det är hyfsat körbart ute. Roligare (och tryggare) med flera inblandade.:tummenupp

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
:tummenupp
"Någon här som har planerat att avrosta lite när det blir körbart?"

:3freak
:rofl:rofl:rofl:rofl:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:hihi:hihi:hihi:hihi
HA HA HA HA !!!
Skämtaru eller?? Nä, det är ingen som tänker ut och testa om snurret på hjulen finns kvar så fort det blir lite isfritt på vägarna...

Äh, sorry, förstår vad du menar. Lät bara så kul!:D
Vi är faktiskt ett gäng i Södertälje som planerar köra lite avrostning på duglig parkering när det är hyfsat körbart ute. Roligare (och tryggare) med flera inblandade.:tummenupp

Jefla lustigkurre! :arsele :krama
Södertälje låter inte helt fel, säg till var och när så kanske jag tittar förbi.:brynad

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Skämtar de?? I maj har man ju redan kört flera bandagar!

Vet du förresten när Knix-grejerna runt stan drar igång?

Nej, har inte fått reda på det men tror det läggs ut så fort det är helt klart. Kan vara bra att ha koll på SMCs forum. Tror Lime är den som har koll där.

R5+1

Guest
Eller så väntar du tills SMC har avrostning, dom brukar väl ha det i mitten på maj nån gång :rolleyes:
:mattiasFörra året ställde de in avrostningen här i Södertälje. Lika bra att inte vänta. Har dom den sen är det ju bara att haka på då också.:)

Jefla lustigkurre! :arsele :krama
Södertälje låter inte helt fel, säg till var och när så kanske jag tittar förbi.:brynad
En försöker väl...:D
Om jag kommer ihåg och de andra tycker det låter ok säger jag till på Sthlm-forumet.:tummenupp

Last edited:

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Precis, LMS har hunnit med flera kvällsträningar, Fiver har haft många bandagar och första SM-helgen är avklarad, nån licenskurs har det hunnits med, bland annat.

SMC själva har ju några bandagar i april också. Lustigt att lägga så sent kan jag själv tycka, men de kanske har sina anledningar.

Om jag kommer ihåg och de andra tycker det låter ok säger jag till på Sthlm-forumet.:tummenupp

Södertälje ligger ju nästan i Sthlm så kör på! ;)

Last edited:

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
SMC själva har ju några bandagar i april också. Lustigt att lägga (avrostningarna?) så sent kan jag själv tycka, men de kanske har sina anledningar.

Kan var så att många i målgruppen för avrostningsövningarna inte vaknat ur vinterdvalan riktigt så tidigt :)

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
SMC själva har ju några bandagar i april också. Lustigt att lägga så sent kan jag själv tycka, men de kanske har sina anledningar.
Det kanske är så att målgruppen för avrostningarna är dom som åker relativt lite, mest på söndagar när det är fint väder, och bara till närmsta fik, medan bankörningarna är för lite mer aktiva hojåkare? :intefördomsfullalls

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Eller så väntar du tills SMC har avrostning, dom brukar väl ha det i mitten på maj nån gång :rolleyes:
7 maj Bromma vipdag för inbjudna.
8 maj bromma öppen för alla.
15 maj södertälje Scania parkeringen. Öppen för alla.

Att det blev inställt 2010 i Södertälje berodde på instruktörsbrist.

Tuvängen jobbar vi med ännu. Vi väntar på att gokartbaneklubben som är banägare har ny styrelse och de har ännu inte tagit beslut om de vill hyra ut.

All info finns och har funnits på www. Smcstockholm.Se under lång tid.

R5+1

Guest
Så underbart gay med avrostning. det e bara å dra hårt i slangen så lappmjället yr! :D
:zpyJävla pervo! Håll dig till ämnet!:mad:

Att det blev inställt 2010 i Södertälje berodde på instruktörsbrist.
Ezzoooooo!!!:krama
Det underbara är att vi har ett par utbildade SMC-instruktörer i vårt Södertäljegäng.:tummenupp Men just därför tror jag inte det blir så populärt om jag "annonserar" om våra övningar här på SH. Kan nog sträcka mig till att personligen bjuda in ett par st VIP-vägen s.a.s.
Men allt beror på.

Last edited:

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Hehe visst är det lite gay med avrostning.
Jag känner mig dock tvungen, har blivit helt sjukt stel av min ryggsjukdom :(
Fast med alla elitister här är det nog bäst man gör det i skymundan även fortsättningsvis :arsele :D

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa