Än är det långt till vintern men själv har jag ställt av och som alla vet brukar man först säga att man bara ska ställa undan hojen, dra över kapellet och inte göra ett skit med den. För att sedan på våren starta upp den och börja åka. Detta brukar aldrog hålla! redan första dagen efter avställningengjorde jag en beställning med lite "gotta" till hojen.
Denna tråd tillängnar jag därför alla som anser att dom "kan själv", man försöker sig på saker man aldrig gjort förrut, blir besviken och förbannad, ser inte slutet, men tar nya tag och blir glad och förvånad när man inser att man faktkiskt kan själv.
Här kan vi samla bilder och funderingar på vad som ska göras och försbättras inför säsongen 2008!
Och Söderlund! Kanske vi ska lyfta toppen på kawan i vinter och fila lite!
Denna tråd tillängnar jag därför alla som anser att dom "kan själv", man försöker sig på saker man aldrig gjort förrut, blir besviken och förbannad, ser inte slutet, men tar nya tag och blir glad och förvånad när man inser att man faktkiskt kan själv.
Här kan vi samla bilder och funderingar på vad som ska göras och försbättras inför säsongen 2008!
Och Söderlund! Kanske vi ska lyfta toppen på kawan i vinter och fila lite!