det som jag sa i mitt första inlägg med andra ord2768267Ja du märker skillnad, helt annolrunda avstämmt.
Därimot om det är värt det? Enligt mig: Nej. Avstryp bara ditt gammla om du nu ska köra avstrypt. Skillnanden är inte värt dom tusen.
det som jag sa i mitt första inlägg med andra ord2768267Ja du märker skillnad, helt annolrunda avstämmt.
Därimot om det är värt det? Enligt mig: Nej. Avstryp bara ditt gammla om du nu ska köra avstrypt. Skillnanden är inte värt dom tusen.
jag tror dom mätte RE:n med ostrypt rör medans R:en med strypt rör
men jag är inte säker, fast det borde väl vara så, för det är väl samma motor och så
Jag har beställt ett deppipes till min yamaha.. Väntar fortfarande på att det ska komma.. Tog och beställde det på http://www.dirtbikestore.com tog det på postförskott tror jag det var hehe hoppas det kommer snart.. wiiie
vad kosta detta då?... såg att dom hade nån avstämd krök å dämpare som hette "the big one" vad är detta nån som har någon erfarenhet av sådant?
MVH
jag vet inte hur det är till 125or men till moppe så var det väldigt högvarvigt och effekten kom väääldigt sent,
men det var skönt ljud och bra effekt i det
LÄTT prisvärt säger jag! Vet iof inte hur det är med DT men jag gissar på att det är likadant som på crm.
Fördelar.
Bättre effekt än original avstrypt.
Grymt mycket goare ljud. Det så kallade "klinget" får du inte med hjälp av bara ljuddämpare. Låter otroligt skönt på höga varv med effektkrök.
Mycket snyggare
Nackdelar.
mao prisvärt =)
ja skulle gärna vilja köpa en deppipe krök men ja e ganska oerfaren o vet inte vart ja ska leta alla bra hemsidor e typ på tyska ja fattar mej inte på sådant snälla hjälp
Använd babelfish (sök på google, kmr inte ihåg adressen ) komnmer ju iofs att översätta till ganska dålig engelska men man fattar iaf
Använd babelfish (sök på google, kmr inte ihåg adressen ) komnmer ju iofs att översätta till ganska dålig engelska men man fattar iaf
hur snabbt kommer den gå me ett deppipe effekt rör då?? den gör typ 120 original
asså ja har letat massa på google men ja kan inte hitta någon bra hemsida vad ska ja ta mej till en länk vore en riktig glädje skulle gärna vilja ha en deppipe
Hur långt är ett snöre? Nej inte vet jag, 130 kanske?
ja skulle gärna vilja köpa en deppipe krök men ja e ganska oerfaren o vet inte vart ja ska leta alla bra hemsidor e typ på tyska ja fattar mej inte på sådant snälla hjälp
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|