Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
kortstubina skrev:Lucky Luke och kortstubina kanske dyker förbi...om orken finns!
Och nu är det rökfritt....
Trevligt va?
kortstubina skrev:Lucky Luke och kortstubina kanske dyker förbi...om orken finns!
Kamikaze kid skrev:Och nu är det rökfritt....
Trevligt va?
beelsebub skrev:Synd att ni skulle träffas på den sämsta syltan i Uppsala ..........annars hade jag hängt på i afton.
Men ni får ha det så trevligt allihopa.........å käka med förstånd, ty många har lämnat den Irländska puben med magsmärtor & illamående av oanade mått
beelsebub skrev:Synd att ni skulle träffas på den sämsta syltan i Uppsala ..........annars hade jag hängt på i afton.
Helt rätt !beelsebub skrev:Synd att ni skulle träffas på den sämsta syltan i Uppsala ..........annars hade jag hängt på i afton.
Men ni får ha det så trevligt allihopa.........å käka med förstånd, ty många har lämnat den Irländska puben med magsmärtor & illamående av oanade mått
Vad det lite Terassen känningar?Kamikaze kid skrev:Lite dårlig i magen var man efter kvällen
Venomous skrev:ULLIS !
BautasuperjätteTACK för tipset igår!
Fattar ni, allihop, jag har ett sprillans skinnställ !!
Tack!Lotta skrev:Grattis!!!
Venomous skrev:ULLIS !
BautasuperjätteTACK för tipset igår!
Fattar ni, allihop, jag har ett sprillans skinnställ !!
Du är klen.Kamikaze kid skrev:Lite dårlig i magen var man efter kvällen
JoS skrev:Du får väl se till att gå ut med en varning lite tidigare nästa gång. Än mår man bra iaf.
Det var länge sedan man såg dig beelsebub. Häng med nästa gång vetja (läs: häng på forumet lite mera ).
Lotta skrev:Det var väl något problem med en utav kockarna som jobba där tidigare..... ??
Det problemet är inte aktuellt längre......
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |