Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Herregud! Var ute och körde när jag helt plötsligt kände att det blev ”halt”. Hojen gick knappt att köra och vid gaspådrag så åkte röven ut och slingrade sig. Precis som att åka på is. Trodde ev att nånting fastnat på däcken så stannade två gånger och försökte kolla allt. Kör vidare men tvingas stanna och ser till min fasa att axeln till swingarmen poppat ut och ena sidan av armen hänger löst.
Fan vad scary detta var minst sagt! Vid högre fart/möte/skjuts hade man ju fan kunnat köra ihjäl sig. Lyckades resa hojen upp och sparka in axeln igen så jag kunde ta mig hem igen.
Hojen är död för mig, kommer aldrig lita på den igen. Ska sälja den och informera köparen att man får gå igenom allt och vad som hänt mig. Om jag ens säljer den.
Slut på säsongen deluxe, sjukt osugen på mc nu.
Fan vad scary detta var minst sagt! Vid högre fart/möte/skjuts hade man ju fan kunnat köra ihjäl sig. Lyckades resa hojen upp och sparka in axeln igen så jag kunde ta mig hem igen.
Hojen är död för mig, kommer aldrig lita på den igen. Ska sälja den och informera köparen att man får gå igenom allt och vad som hänt mig. Om jag ens säljer den.
Slut på säsongen deluxe, sjukt osugen på mc nu.