Bärbar dator söker till gymnasiestuderande dotter

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Bärbar dator sökes till gymnasiestuderande dotter

Lägger ut en förfrågan om någon ev har en beg bärbar dator som inte kostar en förmögenhet. Inga jättekrav men en processorhastighet på ca 500mhz eller mer skulle vara bra, cd-läsare och ev också diskettstation är ju praktiskt, minne över 128 mb krävs väl för att kunna köra XP på ett någorlunda bra sätt. Om någon har något sådant så skulle det bli en bra fördelsedagspresent till min snart 17 åriga dotter. Pris?

Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
El Garto skrev:
Lägger ut en förfrågan om någon ev har en beg bärbar dator som inte kostar en förmögenhet. Inga jättekrav men en processorhastighet på ca 500mhz eller mer skulle vara bra, cd-läsare och ev också diskettstation är ju praktiskt, minne över 128 mb krävs väl för att kunna köra XP på ett någorlunda bra sätt. Om någon har något sådant så skulle det bli en bra fördelsedagspresent till min snart 17 åriga dotter. Pris?
http://www.inrego.se/SE/products/showprd.php?detail=204013&itemcategory[]=2000&itemcategory[]=2001

Reconditionerad begangnad med garanti 2.795:-

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European

Crash

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Dr 750 BIG
Du kan ringa till datorbutiken login i trelleborg dom får in bärbara datorer från företag som dom säljer till hyfsade priser "tror jag".
Dom har just fått in ett gäng.

www.loginab.se

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Crash skrev:
Du kan ringa till datorbutiken login i trelleborg dom får in bärbara datorer från företag som dom säljer till hyfsade priser "tror jag".
Dom har just fått in ett gäng.

www.loginab.se

Tack för tipset :)
Jag var där idag, de ska skaffa fram en 800mhz:are med 256 mb ram och cd-läsare för 2000:- tills på måndag. Tydligen skulle det finnas en till men med 650 mhz om någon är intresserad.

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
El Garto skrev:
Tack för tipset :)
Jag var där idag, de ska skaffa fram en 800mhz:are med 256 mb ram och cd-läsare för 2000:- tills på måndag. Tydligen skulle det finnas en till men med 650 mhz om någon är intresserad.
Pris på 650 mhz? mera info .......

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Mr K skrev:
Pris på 650 mhz? mera info .......

Skulle tro att det blir ungefär samma pris och samma konfiguration för övrigt.
Har du lust så kan du åka med ner till Trelleborg på måndag vid 5-5.30 tiden (jag kör bil). Dessa 2 finns inte i butiken utan skulle "hållas på" tills annat var sålt. Jag lyckades övertala han som stod i butiken idag att se till att jag fick första tjing på måndag.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Hoppas ni inser att en så gammal bärbar ofta är slutkörd. Speciellt när dom kommer från företag. Folk är inte direkt rädda om sina prylar precis.

Men lycka till, man kan ha tur =)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...