Torrfarfar
Torrfarfar
Palla racka ner på varandras hojar, folk har valt sina hojar efter tycke och smakungt Väx upp lite och visa att ni kör hoj och inte moppe
Palla racka ner på varandras hojar, folk har valt sina hojar efter tycke och smakungt Väx upp lite och visa att ni kör hoj och inte moppe
Han frågar om köptips och du lägger upp en Moppefucko film där du gör en HISKELIG burnout med ditt cykeldäck..
Dennis, jag var också intresserade av dom innan jag var och kollade på en. FYFAN säger jag bara.. När jag kom hem till ägaren så fick jag lust att vända...Stor och klumpig är bara förnamnet. Gammal trimmad 2taktare, kan det gå fel??
Nu på efterhand.. Varför köpte jag inte en NSR ( nyare än 94 )
Dom går bra som fan, små och smidiga. Ser jävligt bra ut, lätt att få tag på reservdelar. Kända för att hålla rätt bra, riktigt fin hoj med andra ord.
/Petai
Okej men kan köpa en RG125 -92 för 6k men med några repor. Men tänkte att man kan lacka om den. (Pappa är lackerare). men kanske är dumt om dom är klumpiga. för man vill ju ha en som man är nöjd med. men vill ju ha en Nsr igentligen för den är ju min favorit av 125cc. men är RGen värd 6k?
Ja, den på blocket är lätt värd 6k. RG är enligt mig en av de snyggare 125rna
Okej men kan köpa en RG125 -92 för 6k men med några repor. Men tänkte att man kan lacka om den. (Pappa är lackerare). men kanske är dumt om dom är klumpiga. för man vill ju ha en som man är nöjd med. men vill ju ha en Nsr igentligen för den är ju min favorit av 125cc. men är RGen värd 6k?
jo en avstämd pipa gör ju super mycket ... lite synd att de inte finns att köpa till athena cylindern.
har aldrig fått lära mig det tyvär ... verkar vara en hel vetenskap om man ska få det bra. Men det finns väl program som räknar ut måtten på konerna som ska svetsas ihop ? isf lär det ju inte va några större problem. MEN man ska ha ork till att göra det också finns så mycket annat som lockar nu än att trimma 125an
Skulle valt RSen framför Miton alla dagar i veckan. Grymt bra chassie på dom.
"Riktig Cagivamotor" skrev något som något positivt. Kör ju bra mycket hellre med en Rotax där delarna finns i många MC-butiker än att behöva skicka efter allt.
Mito är och har alltid varigt steget efter RS, det ända som är bättre på cyklarna är toppeffekten, där cykeln har skapat hela sitt rykte. Ni kan ju själva lista ut varför det körs 99% RS inom roadracing, det är ingen slump.
Vet iofs inte hur Cagiva har det med reservdelar numera men förr i tiden (kanske 5år sedan nu) när jag själv körde 125cc var det folk här på SH som iaf fick vänta på delar till sina Mito i flera veckor.
Har läst massor av trådar om cyklarna på forumet genom åren och konstaterar lätt att RSen verkar vara ett vettigare alternativ. Lättare att få tag i delar, grym motor och grymt chassie, det säger väl allt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|