Bästa 5-pack t-shirts?

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Mina bas t-shirts är slitna. Vilka är bäst? Stör mig på reklamen från true classic så dom undviker jag. Clique är nog för låg kvalitet. Jag vill ha så hög kvalitet som möjligt men inga tryck.
Vilka gör försvarets t-shirts?

DogOnWheels

Har bara Yamaha’er
Gick med
4 Apr 2019
Hoj
BT1100, XT660R, FJR1300
Mina bas t-shirts är slitna. Vilka är bäst? Stör mig på reklamen från true classic så dom undviker jag. Clique är nog för låg kvalitet. Jag vill ha så hög kvalitet som möjligt men inga tryck.
Lidls tishor i fempack är bra, men de säljs bara på kampanj då och då.

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Blåkläder gör riktigt fina om man gillar lite tjockare tyg.

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Blåkläder gör riktigt fina om man gillar lite tjockare tyg.

Får nog hålla med dig. Har skickat efter på Ullared lantmän där kan man hitta blåkläder/HH mm till bra pris inte bara arbetskläder. Har köpt tröjor jackor med bra kvalitet som ser normala ut

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag exraknäckte och sålde kläder ett tag, in kommer en glad farbror och köper 12 svarta tishor, två tolvpackar svarta strumpor och en ansenlig mängd svarta kalsonger.

Vid kassan kände han sig tvungen att förklara
"Frugan har dött, och jag vet inte hur man ska sortera färger, så jag köper så jag har en full maskin av varje färg och svart börjar vara slut.

Enligt nästa kund körde han liknande upplägg med maten, han köpte enorma mängder falukorv, makaroner och filmjölk.

Det är inte så lätt att bli änkeman om man har haft strikt uppdelade sysslor....

Jonte

Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Ja det gör jag. Men blåkläder gör en del skit också om man känner på tröjorna som säljs genom jula.
Vet du vilken modell du menar?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag exraknäckte och sålde kläder ett tag, in kommer en glad farbror och köper 12 svarta tishor, två tolvpackar svarta strumpor och en ansenlig mängd svarta kalsonger.

Vid kassan kände han sig tvungen att förklara
"Frugan har dött, och jag vet inte hur man ska sortera färger, så jag köper så jag har en full maskin av varje färg och svart börjar vara slut.

Enligt nästa kund körde han liknande upplägg med maten, han köpte enorma mängder falukorv, makaroner och filmjölk.

Det är inte så lätt att bli änkeman om man har haft strikt uppdelade sysslor....
Okej men kan du besvara frågan från trådstartaren?

Själv älskar jag sådana här trådar så väntar med spänning.

Jag är frestad att skriva Boomerang om rea.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Okej men kan du besvara frågan från trådstartaren?

Amerikanska Hanes, köps billigast på plats i USA, men många reklamfirmor köper in dom i storpack för att trycka på dom.

Tår hur många tvättat som helst utan att sidosömmen sitter som en korkskruv sedan.

Jonte

Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S

Jag funderade först på vilket forum jag skulle ställa den på. Oklart om det är en komplimang från mig att jag valde gamgubbarna på gamla sh.com

Boomerang vet jag inte om jag ens hört talas om.

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Jag funderade först på vilket forum jag skulle ställa den på. Oklart om det är en komplimang från mig att jag valde gamgubbarna på gamla sh.com

Boomerang(https://www.boomerang.se/) Var ju da shit i mitten av 90-talet. Tänk dig yuppie kvart i fem på spybar med slipsen(prickig boomerang) knuten runt pannan och sju gram koks i snoken.

Sedan dess var det väl inte lika stekigt men de som hade grejerna glömmer aldrig.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Jag tror du hört talas om klädmärket Boomerang faktiskt.
Jag har i alla fall en grå t shirt från dem som jag säkert haft i tio år.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Boomerang(https://www.boomerang.se/) Var ju da shit i mitten av 90-talet. Tänk dig yuppie kvart i fem på spybar med slipsen(prickig boomerang) knuten runt pannan och sju gram koks i snoken.

Sedan dess var det väl inte lika stekigt men de som hade grejerna glömmer aldrig.
Det är ju fortfarande till salu på alla möjliga ställen tex NK. De gick i konkurs härom året men någon tog över det.
Kvaliteten är sjukt hög i alla fall.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...