Bästa album 2008?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Tjing!

Behöver fylla på musikarkivet nu inför hösten.:)

Har total brist på fantasi på ny musik att "köpa", vad har det gjorts för för bra album i år?

Kommer inte på något, men skriv det album ni personligen tycker är det bästa som kommit i år!
:tummenupp
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
"hoffmaestro & Chraa - The storm" Riktigt bra svenskt band. Funkar både i bilen och på fest och ibland även hemma när man städar.

"Eddie Vedder - Into the wild", musiken från filmen med samma namn. En av de bättre sångarna som även kan spela gura. Bästa sittaisoffanochdrickagrogg-musiken.
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Amy McDonalds debutalbum innehåller 3-4 riktiga höjdare faktiskt.

"hoffmaestro & Chraa - The storm" Riktigt bra svenskt band. Funkar både i bilen och på fest och ibland även hemma när man städar.

"Eddie Vedder - Into the wild", musiken från filmen med samma namn. En av de bättre sångarna som även kan spela gura. Bästa sittaisoffanochdrickagrogg-musiken.

Ja, jag gillade låtarna när jag såg filmen (Eddie Vedder) men sedan tappade de lite när jag lyssnade på dem i bilen.
 
Last edited:

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Ort
borås
Hoj
hornet 600
bra tråd att ha :)

In Flames - A sense of purpose
Vet förmodligen de flesta redan om men de som missat bör ju testa.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Raunchy - wasteland discoteque
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
scars on broadway blir bättre ju mer man lyssnar på dom.
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Kunde ju varit bra om ni skrivit vilken musikgenre skivorna var!
Bra tråd för övrigt:tummenupp
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Om man är en elak kärring i klimakteriets bästa år så fungerar det. Nu tror jag trådstartaren inte faller under den kategorin, samtidigt som jag hoppas och tror att du är ironisk.


Isf är världen nerlusad av elaka kärringar. Madonna är den artist som haft flest listettor genom tiderna, och hennes album är alla storsäljare.
Jag känner inte TS men statistikt sett är det större chans att han/hon gillar Madonna än tex "Hoffmaestro & Chaa".
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Isf är världen nerlusad av elaka kärringar. Madonna är den artist som haft flest listettor genom tiderna, och hennes album är alla storsäljare.
Jag känner inte TS men statistikt sett är det större chans att han/hon gillar Madonna än tex "Hoffmaestro & Chaa".

Vill bara poängtera att TS inte gillar Madonna :D

Hon borde slutat på 80-talet. :gnissla

Men tråden är för vad folk har för favoritplatta iår så..
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
"hoffmaestro & Chraa - The storm" Riktigt bra svenskt band. Funkar både i bilen och på fest och ibland även hemma när man städar.

"Eddie Vedder - Into the wild", musiken från filmen med samma namn. En av de bättre sångarna som även kan spela gura. Bästa sittaisoffanochdrickagrogg-musiken.

Drog ner Hoffmaestro och det var ju kanonmusik! :tummenupp
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Isf är världen nerlusad av elaka kärringar. Madonna är den artist som haft flest listettor genom tiderna, och hennes album är alla storsäljare.
Jag känner inte TS men statistikt sett är det större chans att han/hon gillar Madonna än tex "Hoffmaestro & Chaa".

Att världen är full av elaka kärringar var väl inte oväntat direkt, det kan man komma fram till utan att kolla vilka som lyssnar på Madonna.
Och att folk har dålig smak är heller inget nytt under solen. TS är väl kille och sådeledes *inget äkta ord* lyssnar han ICKE på Madonna, punkt.

Yabba, jag har alltid rätt :gnissla
 

Paco

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Lausanne, Schweiz
Hoj
RSV4 -14
Känner att jag måste nämna Brittans senaste: Blackout :tummenupp

Hon är verkligen tillbaka känns det som. Har inte gillat henne nåt vidare innan, men hennes nya låtar är fan grymma. I alla fall som party-låtar :fyllisar :banana

Iofs kanske albumet kom redan 2007? :va

Aja, bra är det hursomhelst :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top