Bästa Aprilia återförsäljare???

kadde

Ny medlem
Gick med
2 May 2007
Hoj
Sm 610 ie 4sale
Vilken är sveriges bästa återförsäljare för Aprilia tycker ni?
Beträffande kunnande, mappning, reservdelar osv....

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Finns det någon riktigt bra runt Uppsala-Gävletrakten?

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Vad gör den ÅF bättre än Powerbike och Starol? Och hur mycket bättre är Marcussen? Skiljer det mycket kan man ju tänka sig att ta en semestertur neråt Sverige.

Hur ska jag kunna veta vem som är bättre än vem? Eftersom jag inte varit på alla ställe i hela Sverige. Jag vet bara att Marcussen är väldigt bra.

kadde

Ny medlem
Gick med
2 May 2007
Hoj
Sm 610 ie 4sale
Dum fråga egentligen. Tanken var att få reda på några riktigt bra ÅF. Vissa verkar det som om de bara pratar och gissar sig fram. Jag vill ha reda på nån som KAN, och inte bara snackar en massa och sen inte vet ett skit när man behöver hjälp.

Tack för tipset Andre_A, någon mer?

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Nordimotor i Umea aer helt grym. Han saeljer motorcyklar foer att han tycker det aer roligt med hoj. Tror inte det aer nogon som koept en hoj av honom och blivit missnoejd. Dessutom har han X antal ar under huven po bode bilar och hojjar.

www.nordimotor.se

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Dum fråga egentligen. Tanken var att få reda på några riktigt bra ÅF. Vissa verkar det som om de bara pratar och gissar sig fram. Jag vill ha reda på nån som KAN, och inte bara snackar en massa och sen inte vet ett skit när man behöver hjälp.

Tack för tipset Andre_A, någon mer?

Du fick svar på tanken om vem som va en bra ÅF. Marcussen är en VÄLDIGT bra ÅF!
Vem i Sverige kan igentligen svara på vem som är BÄST?

kadde

Ny medlem
Gick med
2 May 2007
Hoj
Sm 610 ie 4sale
Var e alla svar? Borde ju vara några fler erfarenheter än så här.... Alla har väl köpt sina hojar nånstans?? Era erfarenheter av det?? Bra eller dåliga ÅF?

Har fått för mig att Oves motor inte är nått vidare. Svarar inte på mail och så vidare.

Jag ska köpa en sån där aprilia men jag vill veta var innan..

Info pls......

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Var e alla svar? Borde ju vara några fler erfarenheter än så här.... Alla har väl köpt sina hojar nånstans?? Era erfarenheter av det?? Bra eller dåliga ÅF?

Har fått för mig att Oves motor inte är nått vidare. Svarar inte på mail och så vidare.

Jag ska köpa en sån där aprilia men jag vill veta var innan..

Info pls......

Jag skulle tro att om du ska hitta en handlare som verkligen kan SXV så får du vända dig utomlands, Aprilia Lincoln i England tex.

Vilka har du i närheten att välja bland? Du vill nog inte ha för långt att åka när du behöver hjälp.

kadde

Ny medlem
Gick med
2 May 2007
Hoj
Sm 610 ie 4sale
Nja utomlands är väl kanske lite väl.... men jag kan åka långt till nån som e duktig. inte 100 mil men 20-30 e inget problem. Vad tror ni om Hojgaraget i Karlstad?

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Italia Bike center i Arboga är bra... Duktig mekaniker iaf. Kränger Ducce/Aprilia/Moto Guzzi... Servar Ninjan där med ;)

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
GSXR 750
Hur ska jag kunna veta vem som är bättre än vem? Eftersom jag inte varit på alla ställe i hela Sverige. Jag vet bara att Marcussen är väldigt bra.

Frågan var väldigt enkel i första inlägget. Vilken Aprilia-ÅF är bäst. Du svarade med en specifik ÅF. Då måste man för i helsike anta att du har kött på benen för att uttala dig om att just den ÅF är bäst.

Så korkat att man baxnar...

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4
Frågan var väldigt enkel i första inlägget. Vilken Aprilia-ÅF är bäst. Du svarade med en specifik ÅF. Då måste man för i helsike anta att du har kött på benen för att uttala dig om att just den ÅF är bäst.

Så korkat att man baxnar...

De va fan va du brusar upp, Trådskaparen frågade "Vilken är sveriges bästa återförsäljare för Aprilia tycker ni?
"
Och han svarade vilken han tyckte var bäst av de ställen han vart på.

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Vilken av dessa skulle ni föredra?

Bike Port i hudiksvall eller Power Bike i Stockholm? Har ungefär lika långt till båda handlarna, bor i Gävle....

Har ni några erfarenheter av butikerna ovan så får ni gärna dela med er...

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
GSXR 750
De va fan va du brusar upp,

Jag brusar inte upp. Skrev bara vad jag ansåg om att personen först svarar på vilken ÅF som är bäst och när jag sedan i all vänlighet tror honom och ställer en vänlig enkel följdfråga får jag "hur ska jag veta det, tror du att jag varit på varenda ÅF i Sverige" (ungefärligt citat) tillbaka. Hade jag fått svaret "ursäkta, jag trodde att TS frågade efter bra ÅF, inte den bästa" hade det givetvis varit fullt normalt... alla kan läsa fel.

Trådskaparen frågade "Vilken är sveriges bästa återförsäljare för Aprilia tycker ni?
"
Och han svarade vilken han tyckte var bäst av de ställen han vart på.

Japp, och det är precis där det blev fel för honom. Men bra att du visar att du förstår skillnaden på bästa ÅF och bästa ÅF av de respektive medlem besökt :tummenupp.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!