Marcussen Mc i Halmstad. Helt klart duktig på Aprilia.
Vad gör den ÅF bättre än Powerbike och Starol? Och hur mycket bättre är Marcussen? Skiljer det mycket kan man ju tänka sig att ta en semestertur neråt Sverige.
Dum fråga egentligen. Tanken var att få reda på några riktigt bra ÅF. Vissa verkar det som om de bara pratar och gissar sig fram. Jag vill ha reda på nån som KAN, och inte bara snackar en massa och sen inte vet ett skit när man behöver hjälp.
Tack för tipset Andre_A, någon mer?
Var e alla svar? Borde ju vara några fler erfarenheter än så här.... Alla har väl köpt sina hojar nånstans?? Era erfarenheter av det?? Bra eller dåliga ÅF?
Har fått för mig att Oves motor inte är nått vidare. Svarar inte på mail och så vidare.
Jag ska köpa en sån där aprilia men jag vill veta var innan..
Info pls......
Hur ska jag kunna veta vem som är bättre än vem? Eftersom jag inte varit på alla ställe i hela Sverige. Jag vet bara att Marcussen är väldigt bra.
Frågan var väldigt enkel i första inlägget. Vilken Aprilia-ÅF är bäst. Du svarade med en specifik ÅF. Då måste man för i helsike anta att du har kött på benen för att uttala dig om att just den ÅF är bäst.
Så korkat att man baxnar...
De va fan va du brusar upp,
Trådskaparen frågade "Vilken är sveriges bästa återförsäljare för Aprilia tycker ni?
"
Och han svarade vilken han tyckte var bäst av de ställen han vart på.
Alla är bättre än Starol, försök i allra högsta möjliga mån att undvika dem. En riktig klantskalle när det gäller att meka, han har förstört alldeles för mycket för alldeles för många nu.
Får man fråga vad du råkat ut för?
Intressant om du förklarade vad det handlade om.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|