Som ovan, lägg till några kronor.
IRC är bra och inte så dyra, 3´ ungefär, blir 80+ grader och tål stryk(sägs vara kolfibertrådar) finns ställbara för ett par tusen till men jag kör de enklare, fasta då jag inte värmer regndäcken, bra isolerade med så inte lika känsliga om det blåser lite, mina första köpte jag inför säsongen -11 och de är lika bra än.
Har ett par pro-heat med, håller max65 grader och blåser det lite så är det inte ens så varmt när man rullar av de, mycket känsligare med då ett litet misstag med depåstödet resulterade i kabelbrott (rullade över värmaren lite stressad när jag ställde ner hojen), irc har överlevt mer stryk än så.
Sökmall för värmare.
1. Känt märke, etablerade företag har jämnare kvalité och tar ett större ansvar för sin produkt.
2. Skall täcka sidorna ända till fälgen.
3. Fråga vad användarna anser, välj de som användarna anser fungerar, skit i reklamen.
Som bandagsåkare kan man kanske acceptera lite lägre temp när man går ut då man kanske inte stressar däcket lika hårt direkt från första metern som på ett race men för så lite pengar det handlar om så anser jag inte det är värt det ändå när det finns kvalité för 3´.