Bästa deal på ny hoj - hojbutik

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Det kommer ett få antal SD 1290 till norden i början av december, och dom är nog bokade för längesen.

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Hoj
Inte just nu...
Jasså.... Jag var på Johans MC för ngn månad (eller två) sedan, för jag behövde en ny buff och tjejen i butiken var inte intresserad av att sälja ngt. Hon stod å pratade (vad jag förstod privat) med en person. Så efter 5min gick jag.
:gnissla

Jag har haft samma problem där med okunskap samt dåligt intresserade säljare. Dom har ju fortfarande kvar den silvirga 1190:in som finns på blocket, så måste kännas surt. Men flöjtar man till det som dom gjorde så ska man inte ha några pengar, inte av mig iaf:)

Jag bad dom att inte kontakta mig igen och nån vecka senare kom ett mail om jag ville köpa den begagnade silvriga som nu ligger på blocket. Kanon deal enligt säljaren, men ville ja ha en begagnad så hade jag köpt det.

Samt att dom fan inte kunde respektera att jag inte var intresserad mer av dom utan dom var tvungna att kolla det. Det är svårt att inte va otrevlig ibland:p

Nalle74

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 300 EXC -12, VTR1000F-98, m fl
Jasså.... Jag var på Johans MC för ngn månad (eller två) sedan, för jag behövde en ny buff och tjejen i butiken var inte intresserad av att sälja ngt. Hon stod å pratade (vad jag förstod privat) med en person. Så efter 5min gick jag.
:gnissla

Frågade du inte på sporthojsvis-> ligga?

Nä skämt åsido, tjejor har inget att göra i hojbranchen

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Nä skämt åsido, tjejor har inget att göra i hojbranchen

Det där kan ha varit det dummaste någon skrivit här på forumet på väldigt länge.

Tror de flesta här inne vet att man överlag blir lika ignorerad av manliga handlare. Det verkar vara branchrelaterat snarare än könsrelaterat.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...