Bästa filmen 2014

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Kollade på filmen "Lucy" av Luc Besson... FY SATAN VILKEN VÄRDELÖS FILM!!

Långt innan den relativt korta filmen är slut sitter jag och undrar hur fan han lyckades få med både Scarlett Johansson och Morgan Freeman på detta ruttna projekt.

Den är så dålig att jag fasen kan rekommendera den, hela skiten blir bara humor.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Såg Birdman för några dagar sen. Då hade den 8,6 på IMDB men fan vad dålig den är!
Fattar inte varför den fått så högt betyg. Trailer ser ju grym ut men det handlar om en avdankad skådespelare som gör teater istället för film. Drama men smått komiska inslag. Michael Keaton gör iaf en bra insats som räddar det lilla som går att rädda.

Min pappa spenderade flera minuter åt att förklara varför den är så dålig igår.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Såg Birdman för några dagar sen. Då hade den 8,6 på IMDB men fan vad dålig den är!
Fattar inte varför den fått så högt betyg. Trailer ser ju grym ut men det handlar om en avdankad skådespelare som gör teater istället för film. Drama men smått komiska inslag. Michael Keaton gör iaf en bra insats som räddar det lilla som går att rädda.

När man kollar betygen på IMDB så måste man kolla hur många som röstat.
Högkulturellt skit får höga betyg av studentäckel som vill verka djupa.
De vill så gärna att det skall vara bra.

bensintank

3,5L
Gick med
21 Jun 2014
Hoj
Honda VFR800-98
The Equalizer
Denzel W har gjort heavy stuff..igen. Hans bästa actionrulle där han spelar mot "HitGirl" ChloeGrace Moretz.

bensintank

3,5L
Gick med
21 Jun 2014
Hoj
Honda VFR800-98
Känns lite Man on Fire möter Boondock Saints?
fan MoF har jag missat:tummenupp Tack, den måste jag se. nä mer som enmansarme, ett bra kontaktnät i CIA och jobbar(undercover?) i bygghandel..åså rysk maffia som han "träffar" på. Komplett film:crash

Last edited:

GSV-R 650

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2010
Hoj
VFR800X(-15),Z900 (-20).
Bästa film 2014.

Bästa Sci Fi 2014

Bästa fantasy 2014, som ger bakgrunden till legenden Dracula på ett snyggt välgjort sätt.

GSV-R 650

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2010
Hoj
VFR800X(-15),Z900 (-20).

Japp Trailern var bättre. Jävla skitfilm rent ut sagt. Mer spännande och glo på heroinpundarna på plattan. Stackars Keaton.

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Kraftidioten, kanske inte bäst men mkt bra och löjligt snyggt filmad.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
fan MoF har jag missat:tummenupp Tack, den måste jag se. nä mer som enmansarme, ett bra kontaktnät i CIA och jobbar(undercover?) i bygghandel..åså rysk maffia som han "träffar" på. Komplett film:crash

Man on Fire är jävligt bra, typisk amerikansk enkel action, men det som gör den lite unik är att de spelar ut våldet rejält

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag såg American Sniper på bio i söndags, helt okej, inte fantastisk men helt okej. För er som läst boken har jag bra nyheter, filmen är ca 350 ggr bättre.

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada

Betygen på IMDB är inte sällan väldigt överdrivna, jag tycker att betygen från "metacritic" är betydligt mer rättvisande, iaf när det gäller min filmsmak ;)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring