Bästa filmen just nu???

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
heinz_p skrev:

Tycker inte hotet är så bra... man vet hela tiden vad som kommer att hända, lite så svårt att lista ut :huvet . Ungefär som rånarna fast den var Piss dålig!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
303 skrev:
Ja fy bubblan. Tacka vet jag Bush för han ljuger då ALDRIG! Fast det är väl ok att ljuga om man är president?

vart i mitt inlägg sa jag att jag gillar bush? :va tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko

Jag ogillar bara det faktum att det är väldigt många fel och tillochmed påhittade saker i bowling for columbine. Man kan fan inte göra en dokumentär och sen bara ljuga i den. Nu vet man ju aldrig om nånting han säger är fakta eller bara skitsnack.

303

Twin Wanker
Gick med
22 May 2003
Hoj
748R -02
honkiie skrev:
vart i mitt inlägg sa jag att jag gillar bush? :va tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko

vart i mitt inlägg sa jag att DU gillar bush? :va tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
kaZmur skrev:
Såg Butterfly Effect på bio i förrgår. Utan tvekan den bästa film jag någonsin sett.
Top 10 hos mig utan tvekan. Sinnessjukt bra, och då har jag inte smällt intrycket än då jag såg den för 2 timmar sedan...
Trailern till den: http://www.butterflyeffectmovie.com/q3.html

En annan bra rulle om man gillar sånnahär wierd tidsperspektiv-saker är "Memento". Trailern: http://www.apple.com/trailers/independent/memento.html

En av mina absoluta favvisfilmer som jag sett 5 ggr; K-pax. Edward Sharmour som gjort musiken... Strålande. :) Hög rygg-rysningsfaktor på denna filmen.
Trailern: http://www.apple.com/trailers/universal/k-pax.html

En annan av mina absoluta favoriter, dock jääävligt otäckt, men FRUKTANSVÄRT bra skådespel finner man i Requiem for a Dream.
Trailern: http://www.mymovies.net/windowsmedi.../fid704/trailers/trid367/wm/bb.asx&filmid=704

Alla ovan får 5/5 av mig. Det är väl runt 10 filmer som jag sett som jag gett 5 i betyg.

Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
303 skrev:
vart i mitt inlägg sa jag att DU gillar bush? :va tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko

eftersom jag är en mästare på att läsa mellan raderna så tycker jag det stod ganska tydligt där? :fatta!

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
jontemorrum skrev:
Boondock Saints e grymt bra!!!!!!!Scarface :yoparty

Boondock Saints är asbra!!!!
Hur balla är dom inte när de läser sina böner inna de dödar. :Bugar
Fan jag är både sjukt i huvudet och barnslig!

Annars är dessa skit bra:

Nyckeln till frihet! BÄST!!!
Braveheart
Gladiator

O hur många andra som helst.

Last edited:

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
RocketQueen skrev:
Boondock Saints är asbra!!!!
Hur balla är dom inte när de läser sina böner inna de dödar. :Bugar
Fan jag är både sjukt i huvudet och barnslig!

Eller när dom sitter i förhörs rummet å snackar tyska,ryska,franska flytande!!!!Shitcooool film :yoparty

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
jontemorrum skrev:
Eller när dom sitter i förhörs rummet å snackar tyska,ryska,franska flytande!!!!Shitcooool film :yoparty

Ja fy satan va grymma de är.
Eller när ena brorsan slänger en toa i huvudet på den ena killen o dyker ner från huset. :yoparty

Nya filmen Mystic Rivers är kanon. Usch jag blev alldeles rörd! Ledsam men skitbra! :(

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
RocketQueen skrev:
Ja fy satan va grymma de är.
Eller när ena brorsan slänger en toa i huvudet på den ena killen o dyker ner från huset. :yoparty

Nya filmen Mystic Rivers är kanon. Usch jag blev alldeles rörd! Ledsam men skitbra! :(

När dom binder fast ryssnissarna på baren å tänder eld rövva!!!!William Defoe e grymt bra i filmen oxå.Deras långhåriga polare när han e full å drämmer näven i bordet å skjuter ihjäl kattstackaren :yoparty

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
jontemorrum skrev:
När dom binder fast ryssnissarna på baren å tänder eld rövva!!!!William Defoe e grymt bra i filmen oxå.Deras långhåriga polare när han e full å drämmer näven i bordet å skjuter ihjäl kattstackaren :yoparty

Ha ha ha!
Gud jag måste ha den filmen. Lämnade den till ex i Norge. Så länge han fick behålla den fick jag åka. :hihi

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...