Herman
Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
heinz_p skrev:Den är bra
Tycker inte hotet är så bra... man vet hela tiden vad som kommer att hända, lite så svårt att lista ut . Ungefär som rånarna fast den var Piss dålig!
heinz_p skrev:Den är bra
jontemorrum skrev:Boondock Saints e grymt bra!!!!!!!Scarface
campar skrev:Nu Blåser Vi Snuten
Göta Kanal
akora skrev:2:an är grymt mycket bättre än 1:an. Det är betydligt mycket mer humor i 2:an
303 skrev:Ja fy bubblan. Tacka vet jag Bush för han ljuger då ALDRIG! Fast det är väl ok att ljuga om man är president?
honkiie skrev:vart i mitt inlägg sa jag att jag gillar bush? tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko
Top 10 hos mig utan tvekan. Sinnessjukt bra, och då har jag inte smällt intrycket än då jag såg den för 2 timmar sedan...kaZmur skrev:Såg Butterfly Effect på bio i förrgår. Utan tvekan den bästa film jag någonsin sett.
TurboJugend skrev:Dawn of the dead va bra.
303 skrev:vart i mitt inlägg sa jag att DU gillar bush? tänk dig för nästa gång innan du öppnar matluckan :kocko
Lartes skrev:Oj vad dålig I Robot måste vara om du tycker Hellboy & Van Helsing är två bra filmer
jontemorrum skrev:Boondock Saints e grymt bra!!!!!!!Scarface
RocketQueen skrev:Boondock Saints är asbra!!!!
Hur balla är dom inte när de läser sina böner inna de dödar.
Fan jag är både sjukt i huvudet och barnslig!
jontemorrum skrev:Eller när dom sitter i förhörs rummet å snackar tyska,ryska,franska flytande!!!!Shitcooool film
RocketQueen skrev:Ja fy satan va grymma de är.
Eller när ena brorsan slänger en toa i huvudet på den ena killen o dyker ner från huset.
Nya filmen Mystic Rivers är kanon. Usch jag blev alldeles rörd! Ledsam men skitbra!
jontemorrum skrev:När dom binder fast ryssnissarna på baren å tänder eld rövva!!!!William Defoe e grymt bra i filmen oxå.Deras långhåriga polare när han e full å drämmer näven i bordet å skjuter ihjäl kattstackaren
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |