Bästa filmen just nu???

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Dåligt väder igår :huvet ... då blev det att leta upp en gammal film: Ghost Ship.

Måste vara något speciellt med denna film tycker den är kanon, kanske för att den är lite grym :) :) . Men men ibland ska det vara hårt...

Råkade till The Ring igår oxå så det kanske blir den idag om inte jag har fått mina kåpdelar :yoparty ....

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Boondock Saints.... Jag känner igen rullen när jag fluktade på imdb. Är det den rullen när typ 2 Irländska bröder smiskar upp ryska maffian etc. Kommer inte ihåg så noga, var ju över ett halvt decenium man såg den. Eller tänker jag på en annan film nu?

RocketQueen skrev:
Boondock Saints är asbra!!!!
Hur balla är dom inte när de läser sina böner inna de dödar. :Bugar
Fan jag är både sjukt i huvudet och barnslig!

Annars är dessa skit bra:

Nyckeln till frihet! BÄST!!!
Braveheart
Gladiator

O hur många andra som helst.

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
RoLLER skrev:
Boondock Saints.... Jag känner igen rullen när jag fluktade på imdb. Är det den rullen när typ 2 Irländska bröder smiskar upp ryska maffian etc. Kommer inte ihåg så noga, var ju över ett halvt decenium man såg den. Eller tänker jag på en annan film nu?

That`s the one and only :yoparty :yoparty

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
RoLLER skrev:
Fan jag ska oxå ta och tjacka den asså.... Den raukkar! Verkar ju funka som RQ magnet oxå :p :D Och jag bor närmare än Karlshamn! :7peta :banana

:7peta :4skrika :huvet :gnissla :arsele :finger

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
jontemorrum skrev:

Jag ska va snäll... jag kan starta webcammen så kan du sitta och titta på när vi myser ner i soffan, skrattar och busar med varann. Drar lite vitsar om hur bra jag är på att köra på bakhjulet jämfört med dig och tittar på en film med levande ljus och popcorn tillsammans... :D:D:D:D

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
RoLLER skrev:
Jag ska va snäll... jag kan starta webcammen så kan du sitta och titta på när vi myser ner i soffan, skrattar och busar med varann. Drar lite vitsar om hur bra jag är på att köra på bakhjulet jämfört med dig och tittar på en film med levande ljus och popcorn tillsammans... :D:D:D:D

Som i American Pie :D

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
RoLLER skrev:
Det kommer jag inte ihåg.... Jag som tyckte jag va lika unik och rolig som vanligt i mina skämt.... :(

Så är det när man e gammal :rofl Minnet sviker å man härmar andra :tummenupp RQ vill nog ha lammkött(det vill säga mig) :)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Fy fan vad kass. Såg "the village" igår på bio. Spänningen fanns där ett par tre scener max; resten var bara segt. Storyn var urkass och allmänt dåligt genomtänkt. Sen förbättras inte intrycket av en dundertabbe i inspelningen såsom att huvudpersonens totalt nerblodade blus helt plötsligt är ren från blod efter ett scenskifte mitt ute i skogen...

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
"Alien Versus Predator" är årets film, nästa års film också. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

"Dodgeball" är också jävligt bra! Ballaste filmen jag sett sen "Dum och Dummare".

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...