Körkortsproffsen som har konkat , De hade ju Johannes som lärare, han e krüm!frass3 skrev:Tjena.
Nu har det äntligen blivit dags för att införskaffa körkortet till sommaren..
Skulle vilja höra lite om bra körskolor här i Uppsala, då någon av er som hänger här borde ha skaffat det i uppsala
Kongo skrev:Körkortsproffsen som har konkat , De hade ju Johannes som lärare, han e krüm!
Dom heter Upplands Trafikskola numera, Johannes är bäst!!!Kongo skrev:Körkortsproffsen som har konkat , De hade ju Johannes som lärare, han e krüm!
JBG skrev:
JBG skrev:Ähh, så du tror på allt du ser på TV?
Som alla vet så är ju Insider en förnedringsshow, dom visar det dom tror upprör allmänheten.
JBG skrev:Ähh, så du tror på allt du ser på TV?
Som alla vet så är ju Insider en förnedringsshow, dom visar det dom tror upprör allmänheten.
TheDriver skrev:Micke ROCKAR...
Rekomenderar honom starkt..
Ha tyckte det stod 8o lektioner förstLivsan skrev:Jag gick på Grönlunds i somras. Deras mc lärare där "Micke" är hur bra som helst. Prackar en med information under passen sådet känns verkligen att man får det man betalar för. Sedan är de ju en av de billigaste i stan om man ska ta 80 min lektioner, vilket jag rekommenderar
Lycka till!
Äsch kör själv det gjorde jag kortet kostade 1250 krfrass3 skrev:Tjena.
Nu har det äntligen blivit dags för att införskaffa körkortet till sommaren..
Skulle vilja höra lite om bra körskolor här i Uppsala, då någon av er som hänger här borde ha skaffat det i uppsala
True. Han är bra.Kongo skrev:...Johannes som lärare, han e krüm!...
n'Lasse skrev:Johannes hade jag när jag tog körkortet. Suveränt bra!!
Micke har jag känt i snart 25 år. Toppenkille!!
Helena (aka Hojbruden). Toppentjej!!
Välj en av dem tre! Det kan inte bli fel!!
frass3 skrev:Tack för alla tips.
Känner att det står mellan grönlunds å upplandstrafikskola...
På trafik taktiks hemsida stod det att man måste boka alla proven hos dem för att få hyra deras cykel vid uppkörningen (vilket jag känner att jag vill, kan ju inte köra upp med min ) Jag hade tänkt klara av teorin redan i jan/feb så man kan lägga det åt sidan å fokusera sig på åkningen när våren kommer.
TheDriver skrev:Klockrent.. Så gjorde jag.. Skrev i feb o bokade tider hos grönlunds så fort man kunde det... hade kortet den 16 juni (tog lite tid eftersom det blev fort kö till uppkörning)
säger bara: LYCKA TILL o givet att du har kortet till sommaren
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |