Bästa körskolan i Uppsala?

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
frass3 skrev:
Hur ligger det till med bokningen av uppkörning? Kan man ringa nu å säga att man vill ha en tid i tex slutet av maj eller något, så man kan sätta upp lite mål. Skulle ju sprara en massa väntetid för min del.

Skrivning kan du som sagt boka nu... men jag tror att du inte kan boka uppkörning förrens efter du klarat teorin o jag tror också att du inte kan göra det förrens närmare maj, eller något sånt... :(

uppkörningen behövde inte jag bry mig om, det bokade körskolan åt mig... iof så tog det lite längre tid då eftersom micke ville väl vara helt säker på vad jag kunde...

Har en annan kompis som skrev i höstas... klarade skrivningen, ringde o bokade uppkörning... sen gick han till grönlunds, tog alla tider dom hade fram till uppkörning o hade även deras hoj på uppkörningen o klarade sig.... :banana (han körde även lite på min hoj) men han hade även bra mc vana innan..
Men jag tror det tog ca 5 veckor från klarad skrivning till lapp i hand...... :yoparty

Så.. allt e möjligt... beror bara på dig... :tummenupp

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Sen när du är klar med allt det där tjaffset på trafikskolor och med myndigheter så kan du ringa mig så kan jag lära dig köra hoj på riktigt! :yoparty

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kreuger skrev:
Sen när du är klar med allt det där tjaffset på trafikskolor och med myndigheter så kan du ringa mig så kan jag lära dig köra hoj på riktigt! :yoparty
Och med detta menar du på Rörken förstås? :rolleyes: :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...