Ebba Grön - Flyktsoda och KSMB - Sex noll två är mina två absoluta favoritlåtar, tillsammans med resterande av dom gruppernas låtar från den tiden...
För att vara lite unik drar jag till med Dia Psalma - Tro Rätt Tro Fel eller Bergakungens sal
Eller Bob Marley - Redemtion song.
Frågan är förövrigt helt omöjlig att besvara då jag en dag kan vara totalt insnöad på en grupp, en annan dag vill jag inte ens höra gruppnamnet nämnas.
I dag har jag lyssnat på Sahara Sellouts (hette Hotnights när dom var unga och arga), Den 2a December spelar Asta Kask i stan
2a december på asta? är långt kvar har sneglat lite på spelningen den 25 i norrköping men den flyttades ju till E-tuna (är iof typ lika långt) men skulle helst se att det blev totalgala i stockholm eller ett evenemang i köping att gå på.
Du grabben, jag bor i norrland, här ser man fram emot det som finns, om det så är Tomas Di Leva och ett år bort.
Jag såg att jag hade skrivit december, men jag menade Februari, och det är ju snart.
Nu hänger det bara på att mina barn inte ska dit, jag får inte gå på samma spelningar som dom
Den här är ju lika klassisk:
Det finns inga rätt och fel sades det. Men changco för i helvete...Gyllende tider- Sommartider
Oj! Hade inte hört Märk hur vår skugga på flera år. Väldigt mäktig låt det där.Det finns fånigt många bra låtar. Tidigare nämda här är ju t.ex. Stairway to Heaven och Bohemian Rhapsody.
En av mina absoluta favoriter någonsin är den av Bellman skrivna Fredmans Epistel no. 81 el. Märk hur vår Skugga - det spelar ingen roll om det är Imperiet, Cornelis, Candlemass eller Sofia Karlsson som framför den, den är helt magisk ändå.
En annan sådan är Visa från Utanmyra el. O Tysta Ensamhet - framförd av Åsa Jinder med Stefan Sundström på sång. Sorglig och otroligt musikaliskt bra låt.
En tredje sån där låt är Sentenceds No One There. Grymt tragisk låt framförd med känsla och saknad helt enkelt. Svår att överträffa.
En av mina absoluta favoriter någonsin är den av Bellman skrivna Fredmans Epistel no. 81 el. Märk hur vår Skugga - det spelar ingen roll om det är Imperiet, Cornelis, Candlemass eller Sofia Karlsson som framför den, den är helt magisk ändå.
En annan sådan är Visa från Utanmyra el. O Tysta Ensamhet - framförd av Åsa Jinder med Stefan Sundström på sång. Sorglig och otroligt musikaliskt bra låt.
En tredje sån där låt är Sentenceds No One There. Grymt tragisk låt framförd med känsla och saknad helt enkelt. Svår att överträffa.
Guns n roses - Wind of change
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |