Estrellas BBQ med Tortilladipp (Tycker man knappt ser bbq längre?)
Varför säljs chips bara i påsar som är en halv kubikmeter eller större? Jag saknar de gamla påsarna som var 100 gram har jag för mig. Mer än så känner jag inte att jag behöver. Brukar köpa Pommes Pinnes.
Jag springer på sådana lite då och då, mest på små kvarterskiosker eller bensinmackar däremot. Det var väl inte så många som köpte dem, så de säljs inte överallt helt enkelt.
Du får kolla på färjan om de har några där. Tveksamt iofs, där är det mest större förpackningar.
Jo det finns ju de pyttesmå påsarna men de kostar ju en tia styck. :snålröv
Extra lyxigt!
För kostar det mer är det ju lyxigare. Det är iaf min förståelse av hela fenomenet lyxigt.
Ahaaaa. Så ska man vara riktig stekare är det inte rotfruktschips och annat som gäller utan småpåsar från Estrella? Synd att jag inte är så stekig av mig.....
BTW: Pommes pinnes är kanon till pilsnern.
Gärna uppvärmda i ugnen.
Har alltid undrat vem tusan som äter de däringa.. tom det svaret satt du inne på
Ogillar dem starkt själv då de enl mig smakar bränt, men jag kanske smakt på dåliga.
Det finns en annar sort jag glömt namet på. De säljs i röda påsar och finns i saltade eller surkräm. De är mycket bättre än Pommes Pinnes.
Kom ihåg, gubbdjävel.
Intresserad.
Men "röda påsar", det är inte djur å chopper?
undivk OLW.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |