Davo skrev:Äh lägg av nu det är ju gott.
Är du full på skiten just nu eller?
Davo skrev:Äh lägg av nu det är ju gott.
berggren_martin skrev:Den släpps vilken dag som helst, lugn bara
Jo, men inte picturediscvinylenHeinrich skrev:Släpptes väl i måndags???
Chris Ash skrev:Jag håller Number of the beast som bäst. Tycker den står lite i en klass för sig. Hade man sluppit skitlåten Run to the hills hade den varit perfekt.
Kapten Stofil skrev:Number of the beast är ett förstklassigt hårdrocks album, men vad har du egentligen emot Run to the hills?
Om jag hade tagit med alla samlingsskivor, liveskivor, bootlegs, dvd osv. så skulle listan ha blivit alldeles för stor.GårillaRaggare skrev:Men har du inte glömt bort live-albumet "rock in Rio" och "edward the great"???
berggren_martin skrev:Om jag hade tagit med alla samlingsskivor, liveskivor, bootlegs, dvd osv. så skulle listan ha blivit alldeles för stor.
Sen tycker jag inte samlingsalbum hör hemma i seriösa musikdiskussioner, de är bara ett sätt för skivbolaget att klämma ur lite extra pengar. Köp de riktiga albumen istället och plocka ihop ett eget "blandband"
GårillaRaggare skrev:Kom just på att jag hade nån gammal (brännd ) maiden skiva med "ghost of the navigator" på... nån som vet vad den skivan heter???? Lite repig på sina håll så de är få låtar som funkar...
/raggarn
berggren_martin skrev:Om jag hade tagit med alla samlingsskivor, liveskivor, bootlegs, dvd osv. så skulle listan ha blivit alldeles för stor.
Sen tycker jag inte samlingsalbum hör hemma i seriösa musikdiskussioner, de är bara ett sätt för skivbolaget att klämma ur lite extra pengar. Köp de riktiga albumen istället och plocka ihop ett eget "blandband"
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|